lichte ontlasting

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fransoosje, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fransoosje

fransoosje Nieuw lid

21 feb 2009
    2
    0
    0
    goes
    hoi imke en brigitte,

hier een vraag . ik ben nu 8 weken zwanger ( 2e kindje) en heb 24 uur per dag last van misselijkgevoel ( is te doen) kontinu honger gevoel en moet om het uur eten anders heb ik echt het gevoel dat er een steen op mijn maag licht en dan met ik gewoon eten. 's nachts wordt ik waker van die pijnlijke maag? en moet ik eten en dan zakt het binnen een paar minuten weer weg. Spugen doe ik niet. Ik neem aan dat dit allemaal bij het "feestje"hoort. Maar nu krijg ik sinds een paar dagaen witte ontlasting erbij gewone normale ( grote) keutels maar echt heeeeel licht . wat is dit of hoe komt dit?

vorige zwangerschap zwangerschapssuiker, nu nog niks te zien aan de suiker metingen maar al wel 4 kilo zwaarder. ik weet niet of het relevante info is.....

alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Fransoosje,

hmm dat is inderdaad een beetje vreemd, ik kan het niet relateren aan de zwangerschap. Het heeft niets te maken met eventuele suikerziekte.
    Kijk het nog even aan, is het eenmalig dan kan het ook aan het eten gelegen hebben maar blijft het zo licht dan moet misschien toch maar even naar de huisart.

Imke

Deel Deze Pagina