HIJ is een jongetje Maar tijdens het spelen/onderzoeken/liggen whatever vind hij het leuk om zijn stem te horen. "Dadadada uuuhhh, prrrrrrrrrrrtttssssssssssss..." En dan ineens: IEIEIEIEIIEIEIEIEIEHHHHHHHH, heel hoog en heel hard. Echt om gek van te worden. Alsof er ineens een spin aan komt lopen op de kamer van een pubermeisje (of zijn vader ) ofzo, zo hard gilt hij. Is dat normaal? Hij doet het natuurlijk ook wanneer ik hoofdpijn heb. En het ergste is nog wel dat hij er vaak nog om ligt te lachen ook. "IEIEIEIEHHH" "IEIEIEIEIEH" *insert-schaterlach* Het is gewoon een mager speenvarken of een fluitketel de laatste tijd. Leert hij dat vanzelf af of moeten we hem Flip Fluitketel gaan noemen en op softbal zetten? Vertel me dat dit een fase is... Ik red dit echt niet tot hij 21 is, hoor! Ik sla hem echt om zijn oren als hij dit nog doet op zijn dertiende... Doe even normaal joh, tjoepie :x! We hebben ook nog buren Zo dadelijk bellen ze het AMK nog een keer, omdat ze denken dat we hem iets aan doen of op zijn minst vogelspinnen in huis hebben of andere angstaanjagende dingen. Waarommmmmmmm? Ik ben toch lief voor je!!?!??!!! "IEIEIEIIEIEHHHHHHHH" *zucht* Wat issie lief hè?
Hihi leuke fase he Ik kon me bij mijn zoontje ook zo verbazen over de hoogte van zijn stemmetje.. en nu bij mijn dochtertje ben ik weer zo verbaast wat een laag geluid ze produceerd als ze haar stembanden uittest
Haha, hier ook een gillende keukenmeid....uuuhh jongen. Echt waar, soms lijkt het wel een kraai met dat schelle hoge geluid. In de badkamer gillen is zijn favoriet, dan klinkt het extra hard....pfffff
Haha beter gillen als een meisje dan loeien zoals een koe Het is een faaaaassseeeeeeeeee en dat kan lang duren. Hier eentje met gelukkig weinig volume maar hier was de fase fakehoesten. Ook leuk als je in een winkel staat en hij zit te fakehoesten en blijft volhouden! Mensen kijken je aan alsof je een afgrijselijk mens bent omdat je met een zieke baby gaat winkelen maar hij is niet ziek! Hij fakedhoest! Maar die fase is nu een maandje over
Hier ook ja!!! Fijn die herkenning. Prijst zich zeer gelukkig. Geen buren hier!!! Dacht al dat die van mij niet normaal is. Zijn we aan t zwemmen. Alke kindjes stil. Gilt die van mij er ineens bovenuit. Nee ik knijp niet😉. Fijn dat het ooit over gaat.
Haha, tobias doet dat nu ook al Maar alleen als hij tussendoor een boertje moet laten van mij. Dan is hij het er niet mee eens dat ik de speen eruit trek en begint ook hard en hoog te 'gillen'
Jahoor hier ook zo'n mannetje met een meisjesgilletje. Vooral als hij op zijn buik ligt in de vliegtuigstand..armen en benen in de lucht en gillen maar!! Gelukkig vind hij zichzelf wel hilarisch
Hij slaapt normaal gesproken tot een uur of 7/half 8, maar hij kreeg vanochtend het idee om om kwart voor 7 zijn gil-technieken te oefenen. Het is maar goed dat ik mij realiseer dat het nog maar een klein baby'tje is want als hij een jaar of 4-5 was geweest, had mijn kussen gelanceerd geworden richting zijn ledikantje!!! :x ()
haha leuk geschreven!! maar hier ook zo'n jongen met een hoog stemmetje! heb je de luier niet wat te strak? dat je vanalles afklemt??