Hallo dames Had vanmorgen een test gedaan, (kv 2 voor 5 ) En er kwam echt een super licht streepje moest echt goed kijken. Als ik dan morgen zou testen en stel dat ik dan zwanger zou zijn is die streep dan iets of wat donkerder?
hij zou iets donkerder kunnen zijn maar overmorgen moet de streep ECHT donkerder zijn...spannend meid..was je al overtijd aan je banner te zien?
IK had zeg maar mijn normale cyclus aangehouden ongeveer die ik voor mijn miskraam had, maar dat klopt volgens mij ook niet, want de dag waarop de miskraam begon zeg maar kreeg ik naar 40 dagen mijn menstruatie, maar het kan daarna goed helemaal van slag zijn gegaan of hoe je het wil noemen, maar ik heb gewoon geregeld geklust, maar toevallig zit ik vandaag wel op de 40e dag. maargoed morgen hopelijk donkerder die streep, vind zo spannend.
Spannend!!! Ik kom zeker morgen even kijken of je al een donker streepje heb gezien, Spannend!!! Liefs...
hoi dames Kon het gisteravond niet laten had nog een testgedaan een andere eigenmerk van de drogist, stond ook een heeeellicht roze streep op wel iets zichtbaarder dan die ik gisterochtend had gedaan, morgen vroeg ga ik nog een keer testen met de kruitvat test 2 voor 5. dus spannendd ik laat het meteen weten morgen ochtend!!!
goedemorge dames ik heb net getest en er is nog een vaag streepje wel ietsjes beter te zien maar nietveel beter, zou ik dan mischien langzamer hcg aanmaken? Bij mijn dochtertje weet ik dat niet omdat ik bij haar pas naar 3 weken overtijd testen, toen had ik knal test. ik ga denk dan maar morgen weer testen, kijken wat er dan uitkomt. Gelukkig nieuw jaar trouwens! En dat dit een vruchtbaar jaarmag worden voor iedereen!