Zien jullie ook iets? Het lijkt of het streepje nu verdwenen is. Daarna met een zwangerschapstest van de AH opnieuw getest in middag en hier is niks op te zien... vreemd.
Nou, ik moet nog lang niet ongesteld worden. Maar heb zo even getest omdat ik wat klachten had en ik een opgezette buik heb. Maar dan zal het inderdaad niet zo zijn!
Nee, dat niet helemaal.. maar wat ik al zei het lijkt nu ook verdwenen, zou het nu al zin hebben om clearblue digital test te doen?
Omdat het buiten afleestijd kwam, zeg ik negatief Zou ik nog niet doen. Want het is dus een indroogstreep. Maar waar zit je in je cyclus??
13e?? Hoe bedoel je dat? Cyclusdag 13? 13 dpo? Als je 13 dpo bent, weet je dan ook wanneer je eisprong was? Zoja, hoe ontdekt? Heb je ovulatietesten gedaan oid? Wanneer was die positief? Sorry, wat veel vragen, maar zonder meer informatie kunnen we niet goed meedenken.
Nee, 13de cyclusdag. Maar ik slik de pil dus ben gewoon 'nep' ongesteld geweest, maar gezien mijn klachten dacht ik toch even testen.
Op deze foto lijkt de test wel al droog. Heb je nog een foto van binnen een kwartier? Heb je nog opnieuw getest vanmorgen?
Test lijkt in ieder geval droog en het lijntje is zo summier, dan ik inzet op een indroger. Ik hoop dat je mijn ongelijk bewijst! Heb je al opnieuw getest? Of inderdaad nog een foto van toen hij nog nat was?
Ik heb niet opnieuw getest, omdat ik het streepje nu ook niet meer zie. Dus zal inderdaad een indroger zijn