lichte paniek...ff van mij afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlindertje27, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dat is wel echt heel bijzonder. Je schrijft dat het verder niet meer is voorgekomen, dus ik denk niet dat jullie echt een "stoornis" hebben zoals in dat stuk omschreven. Mocht je toch zwanger zijn dan is het misschien echt zoals jij eerder schreef een oerinstinct en dan ruikt jouw man dat je vruchtbaar bent ofzo.
    Houd je ons op de hoogte? Heel veel succes iig.

2. rums

rums Niet meer actief

O joh ik duim ook voor je dat je snel ongesteld wordt. Dat zal inderdaad heel erg schrikken zijn zeker omdat het al eerder voorgekomen is. Misschien inderdaad bespreekbaar maken bij de huisarts.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    jeetje wat een verhaal
    hopelijk voor jou word je gauw ongi

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Toen ik het las had ik zo iets van HUH>
    Maar het kan dus wel schrikken.

dktr phil had toen ook een stel in de uitzending.
    Ze was zwanger maar ze hadden nooit sex.
    Bleek dat de man haar dus .. in haar slaap zonder iets.
    Wel bewust.
    bizar

Duim mee hoor op een rode zee.

5. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Ik heb ook eens meegemaakt dat mijn vriend en ik in onze slaap begonnen met sexen! :D Maar we werden er allebei wakker van en gingen er vrolijk mee door.... We vonden het ook bizar hoe het begon, maar wel heel grappig!
    Ik kan me echter niet voorstellen dat je zelfs kan penetreren of gepenetreerd worden terwijl je nog diep slaapt, want je moet dan toch wel enigszins allebei meewerken... Lijkt me....

Gebruik je niet anticonceptie?

6. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee wij snappen er zelf ook niks van....maar echt niks bewust van gemerkt. Mijn man helemaal niks, en ik pas bij bewust zijn, wakker, toen hij klaar kwam...maar ja wanneer ik slaapwandel dan merk ik daar ook niks van, dus tja....het geeft ons wel een heel onzeker gevoel. Mijn man heeft zelfs geopperd om apart te gaan slapen, bang dat het weer gebeurt. Bedoel seks is iets wat ik onder controle wil hebben, zeker omdat ik niet aan de pil/spiraal ben. Wij gebruiken normaal condooms. Verder op het moment geen anticonceptie, heb ik nare ervaringen mee.

Bedankt voor al het mee duimen voor een ongesteldheid...al met al, momenteel weinig aan de situatie te veranderen, gebeurt is gebeurd.....mocht het raak zijn, so be it, wel met gemengde gevoelens.

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vlindertje27, ik wilde je elke keer nog een pb sturen en nu lees ik dit! Wat een verhaal! Ik geloof meteen dat jullie sex konden hebben in jullie slaap, slaapwandelaars worden ten slotte ook nergens wakker van en doen de raarste dingen zonder dat ze er wakker van worden. Zeker omdat je het had over een 'prutje' (hier moest ik wel om lachen hoor hihi, prachtige omschrijving)

Ik hoop voor je dat het nog niet raak is, aan de andere kant is het dan een echt wondertje en daar mag je dan ook zeker blij mee zijn. Anyway, je zit nu wss nog in onzekerheid. Wanneer zou je kunnen testen? Enne, doorgaan met je afstudeerproject hoor, bijt je erin vast (al snap ik dat het nu misschien moeilijk is, maar juist als afleiding).

8. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Emma86 komende woensdag kan ik testen...en oh god ik hoop zo dat het negatief is. Inmiddels nog steeds niet ongesteld, wel gisteren flink krampen gehad (momenteel niks meer)....maar geen bloedverlies, of sporen van een aankomende menstruatie....ik kan het nu wel iets meer loslaten, nu ik het hier uitgesproken heb...maar toch nog zorgen, en vooral angst...zo bizar wat er gebeurd is....het benauwt mij dat dit nog een keer kan gebeuren.

Thesis is inderdaad een fijne afleiding op het moment, en daar gaat het nog steeds goed mee, heerliijk om steeds meer te vorderen....onlangs een bespreking gehad met mijn thesisbegeleider over mijn ingeleverde stukken, hij is zeer positief....komt goed! Als ik zo door ga ben ik binnen een paar maanden afgestudeerd!:)

9. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

#29 Loesje83, 8 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2012
    Jeetje wat een verhaal. Ik dacht in eerste instantie ook Huh? Maar na het lezen van de link (diegene die het geplaatst heeft: nog bedankt voor het posten) begrijp ik er iets meer van. Ik snap dat jullie je daar behoorlijk onzeker van voelen. Zoals je zegt: seks is iets wat je onder controle wilt houden.
    Ik duim voor je dat je snel ongi wordt.
    Succes met je thesis.

10. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Haha, ik herken dit! Heb ook al enkele keren wakker gekomen dat mijn vriend op mij zit, echt raar, maar we lachen er ook telkens om. Soms doen we vrolijk door, maar ook al enkele keren gehad dat hij zich plots terug neer gaat leggen en verder slaapt zonder iets te beseffen :p Maar ook ik duim mee dat je ongi wordt.

11. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inmiddels zit ik op dag 29 en nog geen spoor van een aankomende menstruatie te bekennen....ik wil nog niet te testen (niet weten=niet zwanger), gun mezelf nog extra tijd...immers ik weet alleen dat op dag 15/16 seks heeft plaats gevonden, of er toen een eisprong was dat is slechts gissen...dus houd ik de volgende berekening aan: zaad leeft maximaal 7 dagen; dus maximaal 7 dagen de kans op een bevruchting mocht er een eisprong zijn geweest: 16+7+ 14= 37...mooi heb ik nog 8 dagen uitstel. Hopelijk word ik binnen die tijd gewoon ongesteld.

12. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Ik zal voor je duimen!!!

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik duim ook nog steeds...

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Meid, ik hoop voor je dat je ongesteld wordt hoor, maar kan je niet beter een test doen voor het geval dat? Stel dat ie toch positief is, dan wil je toch zo snel mogelijk beginnen met foliumzuur slikken?
    Of heb je ondertussen toch al een test gedaan?

Ik blijf duimen dat je niet zwanger bent (en dat je het lukt met je afstuderen).

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wat een raar verhaal. Ik vind het ook heel bizar klinken.
    Wat ik alleen niet snap is dat je zo graag ongesteld wil worden.
    Een kindje krijgen is echt niet vanzelfsprekend. Dat moet je zelf ook weten. En als dit kindje er moet komen op deze manier (wat ik nog steeds heel apart vind en lichtelijk ongeloofwaardig) dan komt ie er wel.
    Als je zo graag ongesteld wil worden hoop ik dat voor je, maar ik zou niet weten waarom.
    Succes in ieder geval.

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wat een aparte reactie...! Dus omdat het niet vanzelfsprekend is een kind te krijgen, moet je er per definitie maar blij mee zijn/op zitten te wachten...? Want zo leest het wat je schrijft en ik vind dat dus best raar. Er zijn redenen genoeg waarom je niet zwanger zou kunnen willen zijn - met een heel klein beetje nadenken kun je dat toch hoop ik ook zelf wel bedenken?

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben het met MvS eens!

TS wil graag afstuderen en aangezien ze tijdens haar eerste zwangerschap geen fut had wil ze graag voordat ze voor een 2e gaan, afstuderen. Naar mijn mening een verstandige keuze. Want het is vresleijk zonde als je een hele opleiding hebt gedaan maar dan net je papiertje niet haalt.
    Enne, TS weet zelf ook wel dat een kindje krijgen niet vanzelfsprekend is. Ze wil graag een tweede, alleen NIET NU.

Wat ik op MIJN beurt niet snap is dat vrouwen die graag een kind willen een beetje doorslaan met dit soort uitspraken. Ik begrijp dat het vervelend is als het niet lukt om een kindje te krijgen. Aan de andere kant: van sex worden er nou eenmaal mensen zwanger, de een wat makkelijker dan de ander. Maar om nou te mogen zeggen dat je er maar blij mee moet zijn omdat een kind krijgen niet voor iedereen vanzelfsprekend is??? Het leven is nou eenmaal oneerlijk, het is niet anders.

Mijn buurmeisje van 15 met een verstandelijke beperking is op haar 15e zwanger geraakt. Moet iedereen dan maar blij zijn omdat een kind krijgen niet vanzelfsprekend is?

18. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!

19. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, ik denk niet dat dit zozeer een stoornis is.
    Als je zoveel bezig bent met sex geestelijk, door het willen ve kind of juist een gemis omdat je het niet zovaak doet. Dan kan je lichaam er zelf op reageren. Bij mij klonk dit niet zo gek want heb het ook paar x meegemaakt. Ook idd lepeltje lepeltje slapen en in de remslaap begonnen we ineens te sexen. Half slapend en half wakker. Daarna doorslapen en pas in de ochtend zat ik soms hele tijd te denken van. Heb ik gedroomd? Pas als m'n vriend mij ook vraagt, was het een droom dan weet ik. Kan moeilijk hetzelfde gedroomd hebben, dus was het echt. Heb er ook om gelachen, maar kan me voorstellen als je echt niet zwanger wil worden dat je dan in paniek raakt!

20. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Respect dat je dit op een forum zet terwijl je weet dat reacties verschillende kanten op kunnen gaan.

Ik snap dat het voor veel vrouwen lastig te begrijpen is waarom iemand liever (nog) geen kind wil. Zeker bij vrouwen bij wie het al moeizaam gaat. Zeker als ze lezen dat een kindje slapend verwekt is terwijl andere vrouwen weer hele schema's bijhouden wanneer het het beste zou zijn.

Nogmaals respect en ik zal voor je duimen. Ook de keus die je gaat maken mocht het wel zo zijn zal voor jou op geen enkele manier makkelijk zijn lijkt me.

Deel Deze Pagina