Het is niet echt positiemode, maar ik was in Leiden bij honneloeloe geslaagd voor mijn cocktailjurkje/trouwjurk voor toen ik 20 weken zwanger was. Ze passen ook snel aan!
Hier de site Trouwjurken en Bruidsaccessoires? Vind hier Trouwjurken en Bruidsaccessoires bij Honneloeloe. Ik werd heel fijn geholpen, weet natuurlijk niet of dat toeval was!
Denk dat de prijs en tijd verschilt per positiezaak, hier is het in 6weken tijd allemaal geregeld, waarvoor de week voor de bruiloft passen en meten, daarna op maat gemaakt in 1 dag tijd, was bij Le mariage in purmerend en anders even op marktplaats kijken inderdaad, misschien staat er iets in je omgeving?? vaak mag je bij mensen van mp wel passen
Helaas niets op MP op dit moment, allemaal super bedankt voor de tips! Ik heb wat te doen deze week....
ik ben ook getrouwd toen ik 23 weken zwanger was en heb een trouwjurk gekocht in Leiden bij honneloeloe ze zijn daar echt niet duur voor mijne was ik klaar voor 150 euro
Ik ben 16augustus jongstleden getrouwd (toen 31 weken en nu dus 32 weken zwanger) je zegt dat je een klein budget heb maar wat is dat budget als ik vragen mag? Ik zelf heb mijn jurk bij wedding dreams vandaan (dacht dat ze zo heette) en hun hebben in 3 verschillende plaatsen in nl een gewone zaak maar in die plaatsen ook een outlet Wat is je lengte en je omvang op dit moment? Pb me anders ff misschien dat ik je kan helpen. Ik had overigens geen positie jurk maar een gewone trouwjurk die nog makkelijk kon ondanks ik een aardige buik heb
Dames allemaal Superbedankt voor het meedenken! Vanavond ga ik een Tiffany Rose jurkje passen van een vriendin van een collega,, als die past neem ik m over voor 100 euro. Zo niet ga ik gelijk in Leiden kijken morgen. @ Blackrose max 150 euro. Ik ben 1,61 maat 42/44, cup 90D, taille eeet ik niet zeker,
Kijk dan is bij wedding dreams in den haag (dacht dat ze daar ook een filiaal hebben met een outlet afdeling)
@Blackrose88 ga ik doen, als ik het adres kan vinden... Ik zie ze namelijk online niet... eerst even vanavond afwachten, als dat niks is ga ik Honneloulou Leiden onveilig maken, ik denk namelijk dat die twee me op deze korte termijn het beste kunnen helpen.
Ik zal een trouwfoto plaatsen, ben wel heeeeel blij met jullie meedenken zeg, dat maakte echt dat de paniek heel snel weg ging... Dank daarvoor!!