Lichte paniek.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door renaatje86, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo,

Mijn man en ik hebben 2 gezonde kinderen. Ik heb altijd al de wens gehad voor een 3e en deze week heb ik een positieve test gedaan. Nou is dit een verassing omdat we het veilig deden. (Dachten we)

Door een aantal financiĆ«le tegenvallers hebben wij het helaas niet breed. We verdienen beide niet verkeerd maar helaas houden we aan het eind van de maand niks over, ik sta elke maand rood. We hebben geen schulden (behalve de hypotheek 😉) als ik nou denk aan nog een kindje die naar de opvang moet en die spullen nodig en wat al niet meer krijg ik het Spaans benauwd! Want we kunnen op dit moment gewoon niet sparen.

Ik denk dat ik dit gewoon even van me af moet schrijven. Ik merk dat ik daar door met een beetje een "zenuwachtig " gevoel rond loop en dat ken ik niet van mezelf. Ik wil genieten en hoop maar gewoon dat alles goed komt...

2. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    gelukkig duren de meeste zwangerschappen 9 maanden (die van mij niet helaas ;))
    en heb je nog wel tijd om alle lasten onder de loep te nemen. Kijk eens rond op internet naar blogs over consuminderen en besparen. Misschien kun je daar iets mee en dat toepassen?
    ik spreek uit ervaring, heb er zelf 3 lieverds binnen 2 jaar gekregen (1 tweeling) en zeker niet breed, nu nogsteeds niet.
    Sterkte! jullie komen er vast wel uit.
    en gefeliciteerd natuurlijk!

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Dankje! Denk dat het ook echt de hormonen zijn die dit gevoel veroorzaakt. Na een goed gesprek met mijn man weet ik dat het allemaal wel goed komt. En geluk zit hem niet in spullen of het hebben van veel geld al maakt dat sommige dingen wel wat makkelijker.

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik ben budgetcoach, mocht je willen dat ik even naar een aantal zaken kijk, stuur me dan even een Pb :)

5. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    dat is zeker zo. Gezondheid is het grootste goed.

6. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met dit wondertje!

Tip: er staat op weggeefhoeken op Facebook ook nog wel eens mooi spul! Of voor een paar cent wat op marktplaats of bij de kringloop halen.
    Das helemaal 'in' hoor ☺️👍

Deel Deze Pagina