Heb 'm net deze week ook weer gekocht Lekker luchtig in de zomer. 's Winters ga ik dan weer voor de zwaardere (Black XS of Alien)
Hugo Boss Woman! Heerlijke lichte en frisse geur. https://www.bol.com/nl/p/hugo-boss-woman-eau-de-parfum-50ml/9200000005228476/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=v8EsSy2b7Spw9vO9OnJHFw.1.2.ProductImage
Al heel lang Sun van Jill Sander. Maar die is niet echt licht. En mijn nieuwe favoriet sinds 3 jaar is de Absolute Iris. Exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat. Zooo lekker! En maar 8.49
Mijn zomerluchtjes voor overdag: Leau D'issey van Isey Miyaki Cumcumber van Marc Jacobs Be Delicious van DKNY Happy van Clinique Alles van Monoi de Tahiti van Yves Rocher
Wat toevallig. Twijfelde om zelf een dezer dagen een topic hierover te openen voor advies. Vroeger altijd dagelijks parfum gebruikt. Maar door hormoonbehandeling, zwangerschap, ontzwangeren en borstvoeding een behoorlijke tijd hormonaal uit balans geweest en vond geen enkele parfum lekker ruiken. Nu weer zin in een nieuw luchtje, maar heb dus echt jaren onder een steen gelegen wat nieuwe luchtjes betreft. Dus dankzij dit topic ook mijn verlanglijstje gemaakt om te gaan testen. Dus bedankt voor de vele tips.
Lady miliion van Paco rabanne vind ik een zacht heerlijk geurtje. La petite robe noir van Guerlain is wat zwaarder maar echt heerlijk. Ik heb dan de blauwe geur met zwarte wijde korte jurk erop