please even lezen ben ik nu wel of niet zwanger....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bos, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb gister een digitale test gedaan van cb die zegt zwanger

nu heb ik vanochtend een test gedaan van sensitest en die geeft maar 1 streep... negatief dus...

iemand hier ervaring mee.....

ik weet het nu even niet meer...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lieve bos...die cb heeft niet voor niets zwanger gezegt....ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor meis.....

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar hoe kan het dan dat die van sensitest negatief is...

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou er gewoon vanuit gaan dat de digitale klopt hoor. Bij onzekerheid gewoon van de week nog een keer testen.

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Bos, heb je meer testen thuis en heb je bij die van sensitest iets gedaan wat het mogelijk beinvloedt kan hebben (veel drinken of iets dergelijks, weet niet of dat kan). Wanneer moet je ongesteld worden?

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik denk wel dat je zwanger bent. De digitale test van cb daar heb je sowieso meer hcg voor nodig. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen met ochtend urine.

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb er alleen nog 1 van sensitest in huis en nee heb niet veel gedronken ofzo gisteravond....2 glazen sap en een kop thee...

nou ik ben anderhalve week geleden ongesteld geweest maar ben al 5 ochtenden misselijk...erg moe....af en toe duizelig....nog steeds gevoelige borsten......en onwijs hoofdpijn......vandaar dat ik ging testen....

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Lieve Bos, ik hoop het beste voor je. Of je moet nog even geduld hebben en morgen weer testen. Of als jullie koopzondag hebben nog een paar testjes aanschaffen en kijken wat daar uitkomt. Je hebt in elk geval een goede kans. Veeeeeel succes.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nog meer mensen met ervaring?

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik zou eerder vertrouwen hebben in de cb digitaal dan de sensitest test! Cb digitaal test namelijk niet zomaar positief. veel meiden testen positief met testen die minder hcg nodig hebben zoals Kruidvat tests. En testen dan nog negatief met de CB digitaal. Dus ik zou me echt geen zorgen maken!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat een onzekerheid bos. Ik zousnel even bloed laten prikken :D
    ik vind wel raar dat je zo korte cyclus dan hebt gehad.

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik denk ook dat je zwanger bent.
    Als er op een CB zwanger staat, dan is dat niet niks.
    Ik zou als ik jou was morgen nog een test doen, want ik snap dat dit je erg onzeker maakt en niet te vroeg wilt juichen.

Succes meid.

Ik heb vaker gelezen dat sensi-test vaak een vaag 2e streepje geeft.

Grt Vanilia

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tenzij ik ongi ben geworden tijdens het zwanger zijn.....dan is het geen korte cyclus.....maar een late eisprong....(had 25 oktober wel wat afscheiding waar ik draden van kon trekken maar dacht dat dat wel heel laat was voor mijn ei)

ik weet niet of de huisarts je zomaar doorstuurt om bloed te laten prikken....is niet iets wat ik zelf kan bepalen he...

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb in een soort gelijke situatie gezeten. Had een positieve test in handen maar 2 weken ervoor had ik een heel korte menstruatie gehad. Bij mij was het dus al mis gegaan en zat het hcg nog in mijn bloed.

Ik ben naar de ha gegaan en die verwees mij door naar de gynaecoloog. Op de echo was niets meer te zien. Toen hebben ze bloed geprikt en ik had hcg in mijn bloed helaas nam het af en concludeerde de gynaecoloog een miskraam.

Maar het is wel vreemd als de CB digitaal positief zegt...

Ik hoop voor jou dat dit anders uitpakt!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iedereen bedankt voor het reageren...vandaag is uit de bloedtest gebleken dat ik NIET zwanger ben....de test was dus vals positief....

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jeetje .. een valse digital! dat maakt niet veel mensen mee... bizar. nou meid.. ik denk dat als je weer zwanger zou dneken te zijn dat je dan veel testjes moet doen... aangezien dat ene die zo duidelijk zwanger aangeeft toch verleidend kan zijn.
    jammer.. had het voor je gehoopt

Deel Deze Pagina