Lieve dames, Al een aantal daagjes had ik last van wat misselijkheid en duizeligheid.. Dit heb ik vaak rond mijn ovulatie.. Alleen vond ik het gek want dat zou betekenen dat hij 1 week te vroeg is. Gister kreeg ik dus mijn ovulatie testen binnen en heb ik er maar gelijk in gedaan.. Nu vroeg ik me af of deze nou positief is/was? Want vandaag heb ik nog een test gedaan en die is sowieso negatief. Zie bijlagen... Liefs Pris Deze testen zijn van 123 testen.
Ziet er positief uit als ik het zo zie. Ik gebruik zelf ovutesten van cb met smile dan is het duidelijk ja of nee. Ik ben aant ontpillen. Vorige cyclus posi ovu test op dag 8 en nu al dag twaalf en test nog negatief. Dus blijf lekker door testen. Maar t kan wel hoor denk ik dat je ei wat vroeger is. Voor de zekerheid: klussen, klussen, klussen
Dankjewel, Zelf gebruikte ik ook altijd clearblue smiley alleen na 14 maanden word dat nu toch wel een beetje duur dus dacht probeer deze maar , maarja nu krijg je dat gezeur met is het streepje even donker of donkerder pfff.. Bedankt voor je reactie en klussen doen we zeker !