lichte steek links onder in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sweety89, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    hey hallo.

ik heb sinds een paar dagen een lichte steek links onder in mijn buik.
    ik ben nu inmiddels alweer een week overtijd.
    heb al eerder een paar keer gehad dat ik een week over tijd was (waren negatief) dus heb nog geen test gehaalt.
    had de vorige keren last van pijnlijke borsten en nu niet! heb nu ineens een steekje in mijn onderbuik. mijn borsten voel ik niet.

iemand enig idee wat dit kan zijn?
    mijn vriend en ik zijn er trouwens wel mee bezich zwanger te worden:)

2. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    is er echt niemand die dit zelfde gevoel ook heeft gehad?

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Kan een beginnende ongesteldheid zijn, maar kan ook bandenpijn zijn. Dus gewoon een testje halen dan weet je het zeker.

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

ik had ongeveer een week voor mijn NOD elke dag links en rechts steekjes. dacht in eerste instantie ook aan menstruatiepijn, maar ik bleek dus zwanger te zijn. had verder geen kwaaltjes, niet misselijk, geen pijnlijke borsten.. Zo ging het bij mij maar ik realiseer me dat het echt bij iedereen anders is. Succes en ik hoop op een positieve test voor je!

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt ook een beetje als een eisprong...

6. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    een eisprong is het in iedergeval niet! die heb ik al lang gehad want ik hoor eigenlijk op dit momend ongestelt te zijn.
    maar ik ga me vanmiddag wel even eentest halen! hoop dat die positief aan geeft deze keer!

7. Alita

Alita Niet meer actief

innesteling....

8. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd (zie mijn banner)
    Ook ik heb last van allerlei kwaaltjes.. Ik heb oa ook rechtsonder een soort drukkend licht pijn.. Een soort zweepslagje zeg maar..
    Ook mijn zwangerschapstesten blijven negatief.

@Sweety89 heb je inmiddels al getest??

9. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    #9 sweety89, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
    ja heb inmiddels getest! test geeft nu postief:) maar wel wat aan de onduidelijke kant aan maar heb net last gehad van een klein beetje bloed!:( is dat erg?
    en dat lichte steekje voel ik nog steeds!

10. Alita

Alita Niet meer actief

hoeft niks erg te zijn een beetje bloed....als je nu erge krampen gaat krijgen en een hoop bloedverlies kan het fout gaan..

Heb je geen foto van je test...

11. Iefie

Iefie Niet meer actief

goed nieuws voor je meid, gefeliciteerd! beetje bloed is inderdaad niet erg, zou volgens mij nog met de innesteling te maken kunnen hebben. Ik had zelf een aantal dagen na mijn test hevige kramp, maar geen bloeding. Dus ook dat hoeft nog niet erg te zijn. Even afwachten! En hoe vaag het streepje ook is, zwanger is zwanger!

12. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    ik heb geprobeert er een foto van te maken maar het tweede streepje is bijna niet te zien!
    hij is vrij licht van kleur.
    maar als je dus gewoon zo met het blote oog kijkt zie je wel een streepje.
    dat zou dan toch inhouden dat ik zwanger ben?

13. me83

me83 Niet meer actief

omdat je al vaker óvertijd' was kan het zijn dat je nu vroeg ben met testen? of dat je een laat eitje heb.. ik test op nod ook heeeell licht..

overmorgen weer een test doen en die moet dan donkerder worden.. je hcg moet wel de tijd hebben om te kunnen stijgen natuurlijk!

maar lichte streep is ook een streep

hopelijk snel een knaller maar iig gefeliciteerd!

14. Iefie

Iefie Niet meer actief

ja, geen zorgen. hoe licht het streepje ook is, het is er omdat het aanslaat op het hcg in je urine. het hcg zit alleen in je urine als je zwanger bent. dat het licht is heeft inderdaad te maken met de hoeveelheid hcg wat in het begin van de zwangerschap nog heel weinig is maar geleidelijk aan toe zal gaan nemen. als je over een weekje nog een test zou doen dan zal de streep donkerder zijn.

15. Alita

Alita Niet meer actief

welke test was het dan?

16. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    een test van de kruidvat.
    heb er nog één liggen maar gebruik die later deze week wel en dan maar hopen dat het streepje wat duidelijker is.
    :)
    maar ben wel een beetje nerveus op het momend.
    bedoel dit is mijn eerste zwangerschap. dus vind het allemaal wel heel spannend.:)

17. Alita

Alita Niet meer actief

hih is ook spannend allemaal hoor...

Maar je hebt die van 2 voor 5 euro?
    Er is hier een topci op dit forum waar je je vage testen kan plaatsen...;)

Maar als het streepje gewoon lichtroze is en jij ziet m ben je hartstikke zwanger meid:D

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hallo allemaal net een test gedaan 2 dagen overtijd en kreeg een heel licht streepje?
    wel al klachten die ik ook hier op het forum lees in juni de laatste pil geslikt kan het dan al zo snel of is de test fout?

graag een reactie ik ben nu wel zenuwachtig anders morgenochtend nog een x testen geukkig 2 testen van kruidvat 2 voor 5,- gekocht iemand hier ervaring mee qua betrouwbaarheid

Groetjes

19. Alita

Alita Niet meer actief

heb je een foto? Is de treep roze....en het kan licht beginnen de streep hoor....morgen is deze misschien wel duidelijker...maar hoeft niet he dus niet schrikken...hcg verdubbelt om de dag

20. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    ben alsnog weer ongestelt geworden.
    ben gister bij de huisarts geweest en hem de test laten zien en krijg binnenkort een vruchtbaarheids onderzoek!!

wil iedereen in iedergeval even bedanken voor de reacties.
    en tjah hoop mischien toch snel een leuk forum in te kunen vullen met een dikke positieve test en van mij mogen er zo veel zwangerschapssynthomen komen die er op duiden flink zwanger te zijn!

in iedergeval de gene die allemaal zwanger zijn veel s6 en jullie horen vast wel weer van me! ik geef het in ieder geval niet op.

gr: Gina

Deel Deze Pagina