emotioneel om niets

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kweb, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Wie heeft er nog meer last van emotioneel zijn om niets.

Het slaat echt helemaal nergens op hoor en dat weet ik heel goed...
    maar net tijdens de pauze het volgende. Wij zijn hier op het werk altijd met een bepaald groepje meiden die altijd samen pauze houden. Soms gaan we ook wel eens buiten de deur een broodje halen. Maar soms zijn er dagen dat ik alleen zit op mijn afdeling (zijn normaal met zn 2-en) en dan kan ik niet buiten de deur eten omdat ik niet het risico kan lopen dat het ergens erg druk is en ik dus later van mijn pauze terug kom. Die meiden weten dat en nu uitgerekend voor de 2e keer gaan ze buiten de deur eten. Dat betekent dus dat ik de hele dag alleen ben...dus niet alleen op mijn afdeling maar ook met de pauze.

Als ik dit terug lees, zeg ik met mijn normale verstand: mens stel je niet zo aan, je bent toch geen 16 meer. Maar de straks stonden echt de tranen in mn ogen....

Vind dit zo achterlijk. Hebben meer meiden hier last van?

Liefs Kweb

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha ik ken het wel.. ik heb het altijd een week voordat ik ongi moet worden.. dan kan ik echt gewoon uit het niets in tranen uitbarsten.. en ook echt om de lompste dingen...

en dan later denk ik idd ook: waarom zat ik ook alweer te janken? :D

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha ja precies....Normaal toen ik aan de pil was had ik dit echt nooit...en afgelopen 2 maanden ook niet gehad....

Ach, mss ben ik wel gewoon een beetje moe en kan ik gewoon weinig hebben....

4. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ik had dat de eerste paar maanden nadat ik gestopt met de pil ook niet...
    Maar na denk de 4e ronde ongeveer heb ik allerlei andere kwaaltjes erbij gehad, waaronder dat gejank om niks ook.

Ik was steeds emotioneel voor niks, en dat zo ook ongeveer een week voordat ik ongi moest worden..

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ok...nou hopelijk komt het deze keer niet omdat ik ongi moet worden :)
    Het hoort er allemaal bij zal ik maar zeggen

6. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ja het kan er gewoon bij horen..
    Ik dacht ook van jeetje wat ben ik steeds emotioneel!
    Ik hoopte bij mij dat het zou kunnen komen van een zwangerschap, zelfs mijn man vond dat ik jankte om niks...

Maar helaas elke keer ongi geworden.

Hoop voor jou dat het gewoon iets moois mag betekenen!

7. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Hoi Kweb,

Ik had dat vorige week ook, dat ik jankte om niets (een broodje wat van mijn bord gleed, met het laatste restje kaas.....).
    Mijn vriend vond het hormonaal gehuil, en nu blijkt dat hij gelijk had....

Bij mij hoorde het er dus absoluut bij, net als een anorm warrig hoofd overigens!

Ik zie dat je nog even moet wachten tot de test; ik zal enorm voor je duimen.

Liefs Duveltje

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha een broodje hahaha owwww als je eraan terug denkt he. Dacht vanmiddag ook echt van....jeetje wat een aanstellerij, maarja, k voelde me wel errrug verdrietig...echt zo achterlijk.

Ja moet nog ff geduld hebben, maar het wordt vanzelf volgende week vrijdag, daar hoef ik helemaal niets voor te doen...:)

Deel Deze Pagina