Hallo dames, Dit is mijn temp. Kaartje vanaf mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. (7-10) Ik heb ook ovulatietesten gebruikt. Maar dit is pas de 2de maand dat ik temperatuur dus ben even benieuwd of jullie zonder mijn ot te zien kunnen zien of ik al een eisprong gehad heb. Ik snap het temperaturen nog niet zo goed eigenlijk. Meet elke dag als ik wakker wordt mijn temp. Voordat ik nog uit bed ga etc.
Je hebt in dit kaartje nog geen eisprong gehad. Je temperatuur gaat omhoog na eisprong en blijft dan hoog. Bij sommige gaat temperatuur iets naar beneden net voor eisprong en gezien jouw vruchtbaar slijm zal het niet heel lang meer duren.
Super !! Dat is precies wat ik wou horen! En gezien mijn ovulatietesten, het streepje wordt nu elke dag iets donkerder en zelf hoopte ik vanavond/ morgen op mijn eisprong. Super bedankt voor je reactie ! Hoe weet je dit allemaal? Uit ervaring of ??
Er is nog geen eisprong te zien in je tempkaartje. Als je ovutesten steeds donkerder worden komt ie er bijna aan. De piek op de ovutesten is al de tweede streep 'knalt' oftewel als ie even donker of donkerder is als de controlestreep, daarna worden je ovutesten weer lichter. Na de piek is je eisprong binnen 12-48 uur. Het kan dus op dezelfde dag zijn, maar ook op de dag erna of die daarna. Dat zal je achteraf terugzien in je temp. Als die omhoog gaat en hoog blijft, dan weet je dat je eisprong geweest is.
Thnx voor de reactie. Ik snap d'r nog niks van. Normaal vind ik mijn eisprong wel maar heb nog steeds geen positieve test. Normaal loopt hij langzaam op, maar nu moet ik zeggen dat ik m nog minimaal vind. Erg vreemd. Terwijl ik 2 dagen na menstruatie een knaltest had. Wie snapt dit