Ik vind het beide negatieve testen. Ze zijn ook flink ingedroogd en niet meer te beoordelen. Ik zou even een nieuwe test doen en binnen 10 min aflezen.
Bedankt voor je antwoord maar deze foto is van gister stonden voor de 10 min al lichte 2e steep vaddar dat ik het vraag
Ja die had ik ook gezien, maar ik reageer dus op de foto's van nu Het streepje is zo smal en de testen zo erg ingedroogd dat beoordelen geen zin heeft. Als je zekerheid wilt, dan moet je even opnieuw testen.
Dankjewel voor je antwoord ik ga morgen ook even voor de zekerheid afspraak maken bij de huisarts aangezien gister avond bloeding en nu al bijna niks meer
Maar waarom test je dan niet nog een keer ipv naar de huisarts te gaan? De kv kan ook valse streepjes geven en door nogmaals te testen weet je of je zwanger bent. Heb je enig idee wanneer je eisprong was?? Het zou me niks verbazen als de test vrijdag gereageerd heeft op je lh piek en de bloeding een ovulatiebleloeding was
Okay, jammer dat je hier om hulp vraagt, maar verder geen informatie geeft, waardoor hulp/advies geven lastig wordt.
Ik zal ook gewoon even blijven testen. Zo kan je goed in dat gaten houden of die oploopt of toch afloopt. Denk dat de huisarts je dat ook gaat adviseren hun kunnen vaak ook weinig doen. Ik hoop voor je dat je snel meer zekerheid hebt. Ik zal duimen
niks te nadelen van jou, maar volgende keer handiger om zelf even een topic te openen? Succes, hoop op een succes verhaald.
Ik ben hier nieuw ik weet hiet hoe ik een nieuwe topic moet openen heb vanmorgen weer een test gedaan en weer een lichte streep ik wacht nog even af
Ik heb de huisarts aan de telefoon gehad er word een afspraak gemaakt voor de vloskundige voor een echo omdat de test van vanmorgen weer positief uit slaat het is echt stres
Heb je een foto gemaakt binnen 10 minuten? Kan je die delen. En voor wanneer gaan ze die echo doen, want bij zo een lichte streep zal er pas over 2-3 weken iets te zien zijn.
Moet je dan zelf geen afspraak maken bij de verloskundige? Dan heb je nog keus waar je naartoe wilt. En een echo zal nog wel een week of drie duren? Ik begrijp alleen de stress niet echt, is dit vanwege een positieve test of ben je gewoon niet overtuigd van een zwangerschap?
Wat @RoGiJuLi ook zegt, op een echo is waarschijnlijk nog weinig te zien. De stress die je voelt kan mogelijk weggenomen worden door de oploop in hCG te monitoren. Dat betekent dat de huisarts je bloed op dag x en dag x + 2 moet nemen en hCG bepalen. Een thuistest kan je enigszins dezelfde informatie geven, want dan moet een teststreepje 2 dagen later een stuk donkerder zijn dan de eerdere dag. Dus een foto van je test hier delen kan best al eens wat stress weghalen.
Ohja, ook erg benieuwd naar de foto van je test! Je kan niet van de stress een positieve zwangerschapstest hebben. Of bedoel je dat niet?