Ik heb al 2kinderen, ben aan de pil. Nu een paar ochtenden misselijk en soms wat vage buikpijn. Eergisteren een sensitest gedaan die omowit was, net weer bijna over m'n nek de tweede keer vanmorgen en maar weer getest.. zie ik spoken? Ik zie het in echt licht maar duidelijk..
Ik zou even gebruik maken van een uploadprogramma zoals tiny pic bijv ipv hier je foto te uploaden. De kwaliteit is hier echt vreselijk slecht en met tuurtestjes zie je dan echt helemaal niks.
Ik zie ook helemaal niks. Kun je niet iets van buikgriep hebben? Vanwege je buikpijn en misselijkheid? Je zou zeggen als die klachten van een zwangerschap komen, het vrij duidelijk te zien zou moeten zijn op een test dat je zwanger bent. Als er (voorlopig) geen wens is voor nog een kindje en je vergeet wel eens de pil, is andere anticonceptie dan niet handiger? Bijv spiraaltje ofzo of inplanon? Geeft misschien iets meer zekerheid. Zeg ook maar wat hoor
Dat dus. Bij zulke hevige zwangerschapskwaaltjes verwacht je toch al een ruim HCG in je lichaam te hebben. HCG zorgt namelijk voor de kwaaltjes. En dat moet dan duidelijk zichtbaar zijn op een test inmiddels. Ik zie helaas niks op je test, behalve de controlestreep......
Ja ik zie wat je bedoeld bij het bewegen van de foto maar duidelijk is het niet, doe gewoon over een paar dagen nog eens een test