1 tip: goedkope kruidvat test als je echt zwanger bent zul je het daarop zien en is je vriend vast overtuigd (en die van mij geloofde het ook pas na een hele duidelijke streep hoor, zal wel een mannending zijn)
hallo allemaal, Ja ik weet dat er + moet komen, die staat er ook. Heb nu een foto bij daglicht graag even kijken. Ik heb gehoord dat je beter na 2 dagen weer moet testen voor een duidelijke streep klopt dat?
Nou, Ik zie um wel hoor....een heel licht streepje welliswaar, maar wel een streepje dat samen met die duidelijk dikke streep een plusje maakt. Ik zou ook zeggen, gefeliciteerd meid P.s. vind wel dat ie een beetje te ver naar links staat, maar het is een streep hoor
ik zie het streepje! En dat het zover naar links staat is waarschijnlijk dat het streepje aan de linkerkant wat dikker is?! Klopt dat? Ik heb dat namelijk ook gehad met cb en ik was toen zwanger. Als je over een dag of twee, drie weer test is het waarschijnlijk duidelijker. Ik zeg zwanger meid
Yep...meid gefelciteerd! Het is inderdaad zo als je een dag of twee wacht...en opnieuw test dat je test duidelijker zal zijn! groetjes Najet p.s. Noena...laten we het hopen! bedankt meid Dunya 22 maart 2007 Younes 26 april 2008 .......... juli 2009?
Ik wil niet te enthousiast doen maar clear blue heeft vaker van dat soort streepjes. Heb ik zelf ook gehad en was toen ook niet zwanger. Mijn ervaring met CB is dat de streep over t algemeen breder moet zijn ipv een dun lijntje. Toen ik wel zwanger was, had ik gelijk een brede lijn, wel licht maar hij stond er wel.
klopt het wordt breder, maar uiteindelijk is de linkerkant altijd veel dikker en duidelijker. CB-testjes vervaagde bij mij ook waardoor alleen de linkerkant (de wat dikkere) nog duidelijk te zien was... Heb nog nooit gehad dat ik posi testte of zo een streepje kreeg toen ik niet zwanger was.. Was het bij jou geen indrooglijntje? Of heb je het vaker gehad of eenmalig?
Ik heb het ook vaker gehoord dat CB wel een brede lijn moet geven. Ik zou idd even 2 testjes van kruidvat halen voor 5 eurie
hmmm, ik heb met CB ook een keer vals posi getest, dus ik gebruik ze nooit weer, doe mij maar kruidvat, dan weet ik het echt zeker!
Maar was het toen ook zo duidelijk? : S, zo ben ff blij dat ik dat niet had...Stel je voor, helemaal HAPPY voor niets...Dompertje...
Hallo meiden, Heb dus vanmiddag nog een test gedaan die van de Kruidvat 2 voor 5,- nou negatief! Wat een k*t testen van clear blue, die hoef ik dus niet meer! Wordt je blij om een dooie mus! Sorry hoor heb er even de balen van :x
Misschien over 2 dagen nog eens testen met ochtend urine..? Ik testte pas 3 dagen overtijd positief met een kruidvat test!