lichte streep eigen merk etos wie ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angel74, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mijn nieuwe foto staat erbij

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!! Ik feliciteer je voorzichtig hihi :D

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi

heb nu vandaag getest van kruitvat niet die van 2 voor 5 maar die andere deze geeft nega aan dus snap er nu helemaal niks meer van hoor .... ben nog steeds er moe vanaf een uur of 12 begind de meeste moeheid veel plassen al een paar dagen en veel snoepen moet iets eten en dan nu deze nega wie ?????

liefs angel

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi,

Ik had laatst ook 4 testen van etos positief en bij de dokter negatief.
    Ik vertrouw etos niet helemaal.

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    wanneer had je dat dan? ik heb nu wel nog steets rare kwaaltjes

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Probeer anders ff de CB digitaal, die is het betrouwbaarst :)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat kan ik nog wel ff gaan doen maar ik wacht nog heel ff met een nieuwe test wordt anders knetter gek hahah
    mijn temp was maand 36.9 toen 2dagen 36.7 toen 36.8 en nu vandaag weer 36.9 echt raar alleemaal

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oja nog een vraag als je een late eisprong hebt gehad ( ik dacht zelf namelijk 28 of 29 mei dan kan het dus wel een innesteling bloeding zijn geweest want lijkt mij dat je dan ook pas gem14 dagen late ongi zou moeten worden

9. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Wanneer?
    Van 21 april tot 5 mei heb ik 4 testen gebruikt van Etos en allemaal licht positief.
    Toen bij de dokter negatief en dag later begon ik te vloeien.
    Maar ja de dokter zei dat ik beter van de test van hun uit kon gaan.
    Miss anders is je urine naar de dokter brengen?
    Of wat je zegt late eisprong dan moet je vanaf die dag 14 dagen er bij optellen.

Ben wel met Kimzaa eens CB digitaal is wel erg betrouwbaar die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger.

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ik heb altijd getest met de test van etos en die gaven bij mij altijd een heel licht resultaat! Maar was wel altijd waar.

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nou dat is fijn om te horen ... als ik dan toch een late eisprong heb gehad dan kan het wel kloppen maar dat is afwachten ben nog wel steeds erg moe moet s.middags ook ff liggen dan kan ik er wel weer tegen en mijn borsten voelen sins vandaag wel anders niet pijnlijk maar een soort prikkel ... doe of straks of morgen vroeg nog een test en dan moet die haast wel wat aan geven als het zo is .....

liefs angel

12. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Doe je dan weer met etos of ander merk?

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    heb vanmiddag een test gedaan van kv 2v5euro maar gaf negatief dus denk dat ik vorig weekend toch een gewone menst heb gehad en de test van etos vals alarm was ...jammer maar we gaan ervoor ..... dan heb ik wel een korte cyclus van gemidd 25 tot 27 .....en dan denk ik dat ik vanacht mijn ei gehad heb aan mijn borsten te voelen ..alleen had ik dit afgelopen maand niet en normaal wel dus daar kan ik altijd wel aan merken dat ik mijn ei heb gehad ..misschien geen ei gehad afgelopen maand ... dus gewoon weer nieuwe ronde en wie weet ...we hebben wel goed geklust gehad dit weekend dus wie weet zonder te weten dat ik evt vruchtbaar was nou ja misschien heb dit wel geholpen ...we wachten maar gewoon af er zit niks anders op .....

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi die van 11juni en de 10de lijkt mij toch wel positief wat raar dat je negatief test dan was dat een test van de etos want ze lijken ook wel op die van de kruitvat

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi
    ja ik vind het ook raar en zeker ik ook nog steeds moe ben ..
    gister begonnen mijn borsten wel wat gevoeliger te worden niet pijnlijk maar prikkelend en heb echt een opgezette buik ..dus snap er echt niks meer van hoor of toch vals alarm of de etos is echt heel gevoelig en moet die vd week nog eens herhalen of ik heb nu gister mijn ei gehad dat ik daarom de borsten wat voelde wat kan een lichaam raar doen zeg pffff

liefs angel

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oha ja wat ik ook raar vind als ik de testen van kruitvat uitelkaar haal dan zit er aan het eind wel een streep maar niet zichtbaar in het venster is dit altijd zo of dat niet?

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    het streepje moet echt in het venster staan wat ik nog wel bij kv test heb gehad als je nog niet zoveel hcg aan maakt dat het 2 streepje iets langer duurt voor dat je hem ziet en dat die dan ook heel licht kan zijn dat had ik namelijk en 2 dagen later werdt die steets duidelijker bij de eerste test bij mij was het streepje zo ligt dat je hem haast niet zag dat je echt goed moest kijken en naar paar dagen heel duidelijk

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    het is wel jammer dat ik hem weg heb gegooit anders kon ik het je het late zien

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ik heb hem ook nog wel die van 2 voor 5 heb ik gister gedaan en daar zie je als je hem open maakt aan het eind zeg maar wel een roze streep zitten en bij die gewonen van kv waar een blauwe plus op komt te staan heb ik ook open gemaakt en daar zie je ook aan het eind een blauwe streep zitten dus vroeg me eingelijk zo af of dat altijd zo is of dat je dan inderdaad nog iets te weinig hcg hebt om door te lopen zeg maar

20. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    nee dat is niks dan is die negatief dat heb ik ook wel gehad maar was niet zwanger mischien ben je wel zwanger geweest en is het een miskraam geworden dat kan ook nog maar ben je wel gewoon ongesteld geweest dan of ben je overtijd

Share This Page