ik ben 5 juni ongi geworden maar anderhalve dag en zonder kramp.. en had het eingelijk de 8e moeten worden met een cyclus van 28 dus kunnen inderdaad 2 dingen zijn of inderdaad vroeg mis gegaan of een korte cyclus had die maand ervoor ook een cyclus van 26 en daarvoor van 27 dus het kan maar wel alle keren een normalen ongi ... heb ik een korte cyclus dan kan het inderdaad zo wezen dat ik last had van de vruchtbare periode en gister mijn ei heb gehad en dan waren die van etos toch wel vals en een indroog lijntje maar ik ken ze zo niet maar het kan altijd ja ...
anders test je over een paar dagen weer is die dan nog negatief dan zou ik er van uit gaan of dat het niet goed is gegaan of je had een korte menstruatie en gewoon je volgende ongi afwachten sucees
dat kan ik zeker nog wel doen maar dan doe ik denk ik wel weer die van de etos want vind die toch wel fijner dan die 2 v 5euro ... het is erop of de onder we zien het vanzelf maar vind het wel een gedoe hoor pfff en voor al die andere meiden die ook vals posi testen is echt vreselijk ... liefs angel