Lieve meiden, wil mezelf misschien toch nog een beetje in de waan laten, maar het is als volgt: Gister op 10/11 dpo (maar wel 1 dag voor NOD) echt een knallend negatieve kv2voor5. Dus ik begon al beetje te balen want die kruidvattesten zijn echt super gevoelig als het gaat om hcg oppikken. Toch? Maar mijn temp blijft wel lekker hoog. Verder geen klachten maar dat had ik met mijn vorige zwschappen (alledrie geeindigd in missed abortions rond 8,5-10 wk) ook niet. Dus mijn vraag; heeft er iemand wel eens een mega negatieve kv-test gehad die uiteindelijk toch zwanger bleek???? Strohalm?? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2014-02-13
Ik heb geen idee maar hoop dat je test over paar dagen dan positief is. Knallend negatief is best negatief Succes! Hoop op goed nieuws voor je! Xx
Jup hier! 28 februari en 3 maart omo witte testen en op 7 maart een duidelijk positieve test! Alleen geen idee wanneer nu mn NOD was, zat er schijnbaar nogal naast omdat ik dacht dat t rond 28 februari was
Alles kan en ik duim voor je. Maar eventjes, je linkje van je temp kaartje is niet de goede, ik krijg mijn eigen kaartje te zien meis.