12 dagen na terugplaatsing 4 cellig embryo op dag 2 na punctie icsi, lichte streep kruidvat 2v5. Ik durf het niet te geloven en voel me totaal niet zwanger. Morgen weer een test maar wat denken jullie, geeft dit goede moed?
Oh ik kan het gewoon niet geloven, had juist het gevoel dat het niet raak was. Ik voel in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschappen helemaal niets. Nou zijn die op 1 na allemaal geëindigd in miskraam of bbz. Dus wellicht juist goed dat ik nu niets voel. Had ook een action test gedaan en die had een heeeeeeeel vaag streepje met ochtend urine. Deze dus gedaan met 2e plasje van de dag. Morgenochtend ga ik gelijk weer een kv test doen. Zo spannend dit!!
Ik zie hem ook duidelijk!! alvast voorzichtig gefeliciteerd, onwerkelijk he?? toevallig zit ik precies in hetzelfde schuitje: vandaag met kv een heel licht streepje (wel iets lichter dan die van jou), maar andere testen (nog) negatief. ook 12dpo. ik hoop dat je eerdaags een knaller krijgt!
Ja echt verschrikkelijk onwerkelijk. Na 1 keer icsi zwanger, het gaat er gewoon niet in! Officieel mag ik pas 15 dagen na terugplaatsing testen. Vrijdag nog steeds positief dan bel ik het zh. Ik hoop dat het voor jou ook helemaal goed komt en dat je over 2 dagen een duidelijke streep hebt! Heb je ook een foto van je test?
Zo licht vind ik hem niet hoor Ik zou zeggen doe er de komende dagen nog een paar dan zal je hem steeds donkerder zien worden.
Je voelde je tot nu toe in elk geval nog helemaal niet zwanger he? Dan is het helemaal onwerkelijk. Juist als je in de mmm zit, lijkt het vaak verder weg dan het soms is. Alsof het dan niet 'zo makkelijk' raak kan zijn! Niet dat ik het kan vergelijken met mijn mmm-weg hor (een pco/clomid meisje hier), maar ik herken dat onwerkelijke van mijn eerdere zwangerschappen nog wel! Dus ik ga duimen dat het lijntje snel donkerder wordt! Ik heb een foto geprobeerd te maken. Wat denk je er van? Hij is wel een stuk lichter dan die van jou hor. Kan ook nog een indrooglijntje zijn.
Ik zie de streep duidelijk hoor! Hij is licht maar wel goed te zien, hoef niet te turen! Was het streepje wel binnen 5 minuten zichtbaar? Ga je morgen ook weer testen? Nee had het echt niet verwacht, ik heb altijd enorme last van mijn borsten; nu niks! Alleen een beetje weeïg op de maag. Had jij wel het gevoel voor je testte?