Bedankt allemaal voor de reacties, ik moet nu wachten op het vloeien en dan bellen. Komt het niet binnen een paar dagen op gang dan ook bellen. Dan een maandje rust, daarna mogen we onze cryo ophalen. Tussendoor nog ergens een evaluatie vermoed ik.
ah nee wat een rotbericht zeg. licht uitgedrukt. heel veel succes.. met het wachten op het vloeien, met het geduld weer opbrengen, de onzekerheid weer voelen.. het was je echt gegund. @pearll: nee geen pregnyl, daar was de test niet positief van. er zal iets gaande zijn geweest maar niet goed zijn gegaan helaas. maar -ter relativering- ik zat pas in eerste ronde met clomid.
Aden, wat jammer zeg..vreselijk traject dit he.. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt een week of 3 geleden. Mocht 11 dagen na tp icsi testen. (wel van een 5 dagen oude blasto, dus dan mag het wat sneller) Mijn kruidvattest gaf ook zo'n licht streepje...clearblue digitaal: 2x niet zwanger, 1x wel zwanger... Clear blue normaal, ook een licht streepje. Heb de testen op zaterdag gedaan dus kon pas op maandagochtend bloed laten prikken. Helaas was ons ziekenhuis niet zo snel en kreeg ik dinsdagmiddag pas de uitslag...(maar zag die dag al rode vegen in mijn broek dus toen wist ik ook genoeg) Mijn HCG was op moment van prikken 4,5. Weet jij hoe het zit, is het dan misgegaan en ben je wel zwanger geweest heel kort??
Aden, volgens mij heb je even afstand genomen van het forum. Veel succes, er wordt in elk geval hard voor je geduimd, niet alleen door mij zie ik! Ik reageer hier toch nog even, omdat ik niet houd van onafgemaakte topics (als je dan eens iets zoekt wil je weten hoe het verder is gegaan..) want na mijn positieve test vorige week, en de dag erna negatief. daarna ongesteld geworden... heb ik vandaag toch positief getest. heel duidelijk. geen idee of het goed zal blijven gaan omdat ik dus 'ongesteld' was, maar het is wel een zeer verrassende turn of events! mijn 'lichte' streepje was dus toch een teken van een zwangerschap..
Alsnog gefeliciteerd kara! Wat fijn dat het dan alsnog raak is! Moet je ook nog een bloedtest laten doen? Misschien extra bevestiging?
Dat is heel positief nieuws, wellicht was het een tweeling en is er een afgestoten? Had jij niet dat forum over meerdere follikels geopend of haal ik je nu door de war?
bedankt meiden! geen bloedtest, heb over 2 weken een eerste echo gepland. als het voor die tijd mis gaat merk ik het wel, en anders zie ik het dan wel... en Pearll, ik had het topic niet geopend, maar praat daar inderdaad wel in mee. en het zou wel een optie zijn en het bloedverlies verklaren. geen idee of dat zometeen nog te zien is op de echo!
Heel veel sterkte Aden, hoop voor je dat het toch nog goed mag zijn en anders bij een volgende poging toch snel goed mag gaan. Kara, ik hoop ook voor jou dat het goed zit! Succes met aftellen naar de echo.
bedankt voor lieve reacties en ik sluit me aan bij alle reacties voor Aden.. (voel me toch licht bezwaard in dit topic, digiknuffel!)