Hallo dames, Zowel vanmiddag als vanavond een testje gedaan.. deze zijn beide een licht streepje op te zien door zowel mij als mijn man (uniek!!!!) Zien jullie ook iets? Door de upload blijft er niet veel over, maar ben benieuwd... Bekijk bijlage 510550
Hahaha hier was het ook uniek als vriend iets zag. Het moest bij hem echt een knalstreep zijn voordat hij overtuigd was. Helaas zie ik voor nu nog niets op je test. Hopelijk over een paar dagen een duidelijk tweede streepje.
Even open maken en je ring ernaast leggen dan nieuwe foto maken denk dat hij en dan scherper is. Maar ik zie hem zeker weten
Vanmorgen opnieuw getest Predictor early (6 dagen) Zien we ook een klein dun streepje maar krijg ik niet goed op de foto. Spannend!!! Bekijk bijlage 510605
Voor de duidelijkheid, ik ben 9dpo, 12 augustus had ik mijn eisprong (=zeker) zag gister heel licht streepje kv 2v5 en nu een duidelijke roze streepje. Predictor geeft ook heel dun lijntje.
Is ook nogal belangrijke info om te weten alvorens te beoordelen Voir 9 dpo is het een mooi streepje. Hopelijk wordt hij de komende dagen duidelijker.
Joepieeeeee hihihi😊😊😊 Mijn man ziet ze ook. Dat zegt toch al heeeeel wat hahahha