Hoi allemaal, Omdat we vannacht op vakantie gaan deed ik vanmorgen een zwangerschapstest. Voor de zekerheid want ik ging er vanuit dat ie negatief zou zijn. Deze maand voor eerst ovulatietesten gebruikt maar daar begreep ik weinig van maar ik denk dat ik 1,5 week geleden mijn ei heb gehad. Dus ik deed een Kv2v5 en die was negatief (heb maar 30 sec gewacht ofzo) daarna gaan ontbijten en zo'n 45 min later wilde ik hem weggooien en zag ik een licht streepje! De foto is erg vaag omdat ie met m'n tel is genomen, hopelijk is het te zien. Hebben deze testen indroogstreepjes? Vorige die negatief waren bij mij bleven spierwit. Gelijk daarna een sensitest dipstick gedaan en ook daar een streepje! Zal het dan toch zo zijn? Dan vind ik het best eng omdat dan vast heel pril is! (heb 2x eerder een vmk gehad) Bedankt alvast!
Duidelijk en zwanger! Indrogers komen pas veel later he?! Geniet ervan en fijne vakantie, dat zal nu helemaal wel lukken
Heel erg bedankt allemaal! Voel me wel wat zekerder door jullie reacties Ik zal na de vakantie nog wel even laten weten of de strepen duidelijker worden!
He meid, ik zie ook wat!!! En indroog geloof ik niet in omdat ze bij mij ook altijd spierwit bleven, nou wil ik niet zeggen dat die er niet zijn maar als ze negatief waren waren ze ook echt wit!! Hele voorzichtige felicitatie.