Ik ben toch een beetje onzeker. Bijgaande tests zijn kruidvat 2v5 op 13, 14 en 15 dpo maar lijken ook niet echt donkerder meer te worden. Ik wil eigenlijk stoppen met testen. Maak mezelf er alleen maar gek mee, maar hoopte zo op die knaltest, maar zit dat er eigenlijk wel in met kruidvat 2v5? Of moet ik me zorgen maken?
Ik meende dat sommige vrouwen pas heel laat een knaltest krijgen. Verder denk ik dat het slim is om te proberen om pas over een halve week ongeveer weer te testen (als je het kunt volhouden). Ik denk dat een constante intensiteit roze lijntje dus niet heel erg is nu, het zijn immers drie dagen achtereen. HCG schijnt in 48 uur te verdubbelen, maar je kunt de ene keer net wat meer vocht bij je plas hebben gehad ... Kortom, ik zou je niet zorgen maken. (Alleen wat zorgen maken als het streepje over enkele dagen ineens nog maar heel vaag is). En verder: Geen zorgen maken, DIT IS AL EEN DUIDELIJKE TEST!
Dan ga ik proberen om me een week in te houden Moet ook maar eens afgelopen zijn met dat obsessieve getest. Terwijl ik normaal echt de nuchterheid zelf ben...