mijn zusje van 18 heeft mij net gebeld dat zij 2 weken na de pilstop week over tijd is. met een periode er in dat ze de pil niet elke keer netjes heet geslikt. ze heeft om 7uur voor het laatst geplast en ik heb een test van cb in huis. ik zei kom maar ff hierheen om te testen. kan ze nu nog testen? en eventueel + ? als ze niet zo heel veel meer drinkt en straks de drang heeft om te plassen? ze is erg overstuur hopelijk zal iemand snel reageren! dikke kus Swiggy
Als ze 2 weken overtijd is kan je elk moment van de dag testen hoor.Dat kan zowiezo tegenwoordig met alle testen al vanaf dat je een dag overtijd bent.
Hoi meis, Wat een rottige situatie zeg ! Ik zou er gewoon een test aan wagen. Hopelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht. Ik duim voor jullie. Lief dat je je zus zo goed opvangt trouwens, dat verdient een duim !
KAn gewoon testen hoor. Mijn vriendin heeft zelfs midden in de nacht een testje gedaan! Sterkte verder!
volgens mij kan dat ook wel hoor. na 2 weken. veel sterkte en laat je nog even weten hoe het afloopt? liefs wiesje
Wat zijn we toch lekkere nieuwsgierige meiden, maar dat is natuurlijk vooral medeleven, ik ben ook benieuwd !
Goedemorgen, Is er al wat bekend hier ? Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is, de duimen draaien hier nog volop hoor ! Liefs, Bibu.
nou de test was gelukkig negatief voor haar, maar ik vertrouw het toch niet helemaal aangezien ze de pil niet helemaal goed heeft geslikt en geen condoom heeft gebruikt .... en ze is ook nog nooit eerder over tijd geweest, mss een dag maar nooit langerder .... pfffff was ff spannend gisteravond hihi als ze zaterdag nog niet ongie is dan testen we weer maar dan met ochtend urine en anders maandag naar de ha. bedankt voor jullie nieuwsgierigheid hihi! xxxx Swiggy
Kan natuurlijk goed zijn dat de ongi uitblijft door de spanning die ze heeft dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik heb dat ook jaren geleden wel eens gehad. Hopelijk loopt het allemaal goed af! Sterkte!
Er wordt wel aangeraden zeker vier uur voor het testen niet te plassen. Als je gedronken hebt (water, thee, wat dan ook) kan het zijn dat je plas vooral uit water bestaat!