Innesteling gevoeld? Wat voelde je?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IndyLynn, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Voor de zwangere dames.. Hebben jullie de innesteling gevoeld? Zo ja, op hoeveel DPO en wat voelde je?

Gisteren was ik 6 DPO en had ik verdeeld over 3 uur af en toe steken links onder mijn schaambeen, richting de lies. Klinkt dat bekend?

2. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Als ik aankomende dagen een positieve test heb heb ik het Zeker gevoeld, anders was het me menstruatie :) (die ik overigens nooit voel maar toch)

Krampjes, bruin bloed verlies 4dpo, rood verlies 8dpo met vlagen zonder stolsel, slecht slapen (telkens wakker worden) maar kan ook door de spanning. Nu 9dpo beetje opvliegers

Liefs

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Sorry, weet niet meer hoeveel dpo het precies was, maar had menstruatiepijn. Voelde echt btje zelfde dus vond het ondanks positieve (vroege) test erg spannend. Was weekendje weg met mn ouders en zei maar dat ik ongesteld was ;) had echt pijn maar wilde geen pijnstillers toen omdat ik niet wist of dat mocht:(

4. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd hoe een innesteling voelt. :)

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bij mn dochter had ik wat rose verlies en was mn buik ontzettend opgezet. Dit was geloof ik een week voor ik mn menstruatie moest krijgen.

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Lees ok even mee bij mijn vorige 2 zwangerschappen niks gemerkt. Nu donderdag of vrijdag me ei gehad duidelijk gevoeld en vandaag kreeg ik me toch steken rechts en ook krampen vergijknaar met en menstruatie. Dus ben ook wel benieuwd?

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik denk niet dat ik dat geboekt heb. Op 9dpo een positieve test en os vanaf 11 dpo menstruatie krampen. Als het goed is was het eitje toen al een eind ingenesteld.

8. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n eisprong gevoeld (bijna elke maand) de dagen erna een onrustig en gevoelig gevoel in m'n buik gehad. dus achteraf gezien heb ik het gevoeld maar op dat moment zelf stond ik niet stil bij een innestelling en dacht ik een naderende menstruatie

9. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet gevoeld
    ik voelde al wel snel dat ik zwanger was daarna
    aan spierpijn en aan mijn gevoelige borsten

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb het alle keren gevoeld, ene keer wel duidelijker als de andere.
    Bij mij herkenbaar door de eerste gedachte: HUH AU.. ik hoef toch nog lang niet ongesteld te worden?
    (ik heb dan ook een vroege eisprong, dus bij mij komt het niet rond de nod tijd maar een ruime anderhalve tot 2 weken ervoor...
    Dan een of meerdere felle steken, waarbij ik echt even mn hand op me buik legde... Alsof de menstruatie aanbreekt maar dan ff vernijniger dan normaal...

En daarna eigenlijk ben ik me alle keren een soort van grieperig gaan voelen met rond de de NOD weeïge en misselijke vlagen...

:)

11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.732
    113
    Het begon met gekke langzame steken links. Was midden in de nacht en ik was toevallig wakker. Duurde maar paar minuutjes. Daarna Had ik eigenlijk de hele dag menstruatie krampen en pijn in onderrug links, spierpijngevoel in linkerbeen/lies. Dat was op 7 dpo.

12. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Hmm, ik ben benieuwd. Ik laat jullie volgende week weten of het inderdaad een innesteling was... hope so!

13. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Spannend zeg!
    Ik heb zaterdag mijn nod en voelde vanmorgen zo'n Bertje tussen schaambeen en navel ongeveer een minuut wat felle steekjes. Niet heel pijnlijk maar ook niet echt prettig. Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld. Wel de kleine steekjes links en rechts dat komt iedere maand terug

14. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Ik heb de 20e?? me nod als ik uitga van 30d cyclus. Dus ben dan ook wel benieuwd of ik die steken dan kan plaatsen XD

15. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Net getest op 11 dpo, zie foto:$...
    Direct na mijn miskraam ben ik weer zwanger!
    Heb de innesteling dus waarschijnlijk wel gevoeld.

Bijgevoegde bestanden:

• 11 dpo.jpg
      11 dpo.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      47
  16. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Cool!!!
    Gefeliciteerd mooie testjes voor 11 dpo :)

17. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland

Gefeliciteerd :D geniet ervan! :)

18. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    Gefeliciteerd !! nu ook aan het afwachten moet maandag of dinsdag ongi worden , sinds woensdag komt er een soort van melk uit mij borsten nog nooit eerder gehad . Sinds gister licht roze afscheiding en buikkrampen , net test gedaan maar helaas negatief

19. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat goed! GEFELICITEERD! !!

ik heb mijn innesteling ook gevoelt. Op precies 7 dpo een menstruatie achtig zeurende onderrug. Beetje rommelige buik. Gelukkig geen innesteling bloeding.

20. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Dank jullie wel!!!

@Divaaa wat spannend. Ik duim voor toch nog een positieve test voor jou over een paar daagjes!

Deel Deze Pagina