Voor de zwangere dames.. Hebben jullie de innesteling gevoeld? Zo ja, op hoeveel DPO en wat voelde je? Gisteren was ik 6 DPO en had ik verdeeld over 3 uur af en toe steken links onder mijn schaambeen, richting de lies. Klinkt dat bekend?
Als ik aankomende dagen een positieve test heb heb ik het Zeker gevoeld, anders was het me menstruatie (die ik overigens nooit voel maar toch) Krampjes, bruin bloed verlies 4dpo, rood verlies 8dpo met vlagen zonder stolsel, slecht slapen (telkens wakker worden) maar kan ook door de spanning. Nu 9dpo beetje opvliegers Liefs
Sorry, weet niet meer hoeveel dpo het precies was, maar had menstruatiepijn. Voelde echt btje zelfde dus vond het ondanks positieve (vroege) test erg spannend. Was weekendje weg met mn ouders en zei maar dat ik ongesteld was had echt pijn maar wilde geen pijnstillers toen omdat ik niet wist of dat mocht
Bij mn dochter had ik wat rose verlies en was mn buik ontzettend opgezet. Dit was geloof ik een week voor ik mn menstruatie moest krijgen.
Lees ok even mee bij mijn vorige 2 zwangerschappen niks gemerkt. Nu donderdag of vrijdag me ei gehad duidelijk gevoeld en vandaag kreeg ik me toch steken rechts en ook krampen vergijknaar met en menstruatie. Dus ben ook wel benieuwd?
Ik denk niet dat ik dat geboekt heb. Op 9dpo een positieve test en os vanaf 11 dpo menstruatie krampen. Als het goed is was het eitje toen al een eind ingenesteld.
Ik heb m'n eisprong gevoeld (bijna elke maand) de dagen erna een onrustig en gevoelig gevoel in m'n buik gehad. dus achteraf gezien heb ik het gevoeld maar op dat moment zelf stond ik niet stil bij een innestelling en dacht ik een naderende menstruatie
nee niet gevoeld ik voelde al wel snel dat ik zwanger was daarna aan spierpijn en aan mijn gevoelige borsten
Ik heb het alle keren gevoeld, ene keer wel duidelijker als de andere. Bij mij herkenbaar door de eerste gedachte: HUH AU.. ik hoef toch nog lang niet ongesteld te worden? (ik heb dan ook een vroege eisprong, dus bij mij komt het niet rond de nod tijd maar een ruime anderhalve tot 2 weken ervoor... Dan een of meerdere felle steken, waarbij ik echt even mn hand op me buik legde... Alsof de menstruatie aanbreekt maar dan ff vernijniger dan normaal... En daarna eigenlijk ben ik me alle keren een soort van grieperig gaan voelen met rond de de NOD weeïge en misselijke vlagen...
Het begon met gekke langzame steken links. Was midden in de nacht en ik was toevallig wakker. Duurde maar paar minuutjes. Daarna Had ik eigenlijk de hele dag menstruatie krampen en pijn in onderrug links, spierpijngevoel in linkerbeen/lies. Dat was op 7 dpo.
Hmm, ik ben benieuwd. Ik laat jullie volgende week weten of het inderdaad een innesteling was... hope so!
Spannend zeg! Ik heb zaterdag mijn nod en voelde vanmorgen zo'n Bertje tussen schaambeen en navel ongeveer een minuut wat felle steekjes. Niet heel pijnlijk maar ook niet echt prettig. Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld. Wel de kleine steekjes links en rechts dat komt iedere maand terug
Ik heb de 20e?? me nod als ik uitga van 30d cyclus. Dus ben dan ook wel benieuwd of ik die steken dan kan plaatsen XD
Net getest op 11 dpo, zie foto... Direct na mijn miskraam ben ik weer zwanger! Heb de innesteling dus waarschijnlijk wel gevoeld.
Gefeliciteerd !! nu ook aan het afwachten moet maandag of dinsdag ongi worden , sinds woensdag komt er een soort van melk uit mij borsten nog nooit eerder gehad . Sinds gister licht roze afscheiding en buikkrampen , net test gedaan maar helaas negatief
Wat goed! GEFELICITEERD! !! ik heb mijn innesteling ook gevoelt. Op precies 7 dpo een menstruatie achtig zeurende onderrug. Beetje rommelige buik. Gelukkig geen innesteling bloeding.
Dank jullie wel!!! @Divaaa wat spannend. Ik duim voor toch nog een positieve test voor jou over een paar daagjes!