Ei kwijt? ovulatietesten en tempen en geen ei te herkennen....? En deze ronde had ik eindelijk eens op de goeie dagen geklust!! Eerst leek t n heel vroeg ei te zijn op dag 11.. heb ook kramp ghad en meende m te voelen. Zie mijn temp kaartje... een lf van 8 of 9 dagen is toch te kort als mijn ei nu nog moet springen?? Ziet iemand iets wat ik mis of tips?
Een ei kan ik daar ook niet uithalen. Je mist ook wel veel dagen om een goed zicht te hebben op je temperatuur. Meet je wel correct? Miss heb je gewoon een langere cyclus deze keer.
Nee ik heb alle dagen gemeten behalve in menstruatie? Doe t volgens de regeltjes elke dag om 5:45... voor t bed uit gaan.. Mm cyclus is nog nooit langer geweest als 31 dagen en dat was echt een uitzondering normaal echt 29 dgn vast.... En mm basale temp ligt rond de 36.6 ong....
Tijdens je menstruatie moet je ook meten. Hier is echt nog geen ei in te bespeuren, ik denk dat je dus echt gewoon een langere cyclus zal hebben.
Ben benieuwd wat mn temp doet morgen. Als ie toch richting 37 stijgt zou mn eisprong gister zijn aldus de tempmeiden... zou echt fijn zijn want dan hebvij tenminste nog mn klusavond gehad