ik heb net een zwangerschapstest van kruidvat 2 voor 5 euro gedaan nu twijfel ik over een 2de streepje wat denken jullie in het echt is het wel iets duidelijker en het is ook net alsof het begin stukje een beetje uitgelopen is en wat donkerder is maar als je goed kijk zit er ook nog kleur verschil in en daar zie ik een 2de lijntje in
ik zie hem ook, ik zou de test overmorgen nog eens herhalen, dan kleurt die vast meer op. een voorzichtige gefeliciteerd van mij
bedankt voor jullie reacties ik twijfel toch nog steeds wel gebeurd het welleens dat het een beetje uitloopt zodat het lijkt alsof er een 2de streepje zichtbaar is ?
Ik zie hem wel, maar de test lijkt toch niet helemaal goed te zijn gegaan.. misschien paar druppels water doorheen laten lopen, of anders nieuw testje doen
ik zie hem duidelijk en die is harstikke positief niets verkeerd gedaan of verkeerd testje de controle streep is duidelijk en de test streep ook streep is zwanger gefeliciteerd
Een streep is een streep! Ik snap dat je onzeker bent omdat ie zo licht is. Morgen gewoon nog een testje doen.
Ik vindt het eigenlijk een soort van streep van de urine...dus niet van een zwschap. Doe eens wat druppels water erin...precies zoals je de urine erin zou doen
de plek van de urine is geel maar de streep ziet als rose. ik denk gewon posi door niet goed doorgelopen test krijg je denk ik geen rose streep.
mmm..ip is streep steep he maar zou m zelf wel ff over doen, voor mij btje tuurtest maar kan aan mij liggen want iedereen ziet m goed!
Hij kan positief zijn maar hij is ook weer niet goed doorgelopen. Dus ik zeg morgen opnieuw testen. Spannend!!