Hoi, Had even een vraagje. Wat vinden jullie goede zwangerschapstesten, en waarom. Mijn nod is bijna inzicht, en heb er best wel een goed gevoel over. Ooit eerder heb ik de zwangerschapstesten van het kruidvat gebruikt, die van 2 voor 5 euro. Maar die waren nega omdat ik niet zwanger was. Nu zag ik op tv die nieuwe test van Clear Blue. Heeft iemand al ervaring met deze test? Of vinden jullie andere testen beter. Ik bestel alleen niet graag via internet, dus het liefst alleen testen die je in de winkel kunt kopen! Alvast bedankt! Groetjes Merels
de cb met conceptieindicator van de reclame is top! Is al 4 dagen voor nod te gebruiken ( zie album) Ook de kruidvat 2 voor 5 euro zijn top. Heel gevoelig, en negatief is ook echt negatief bij doe test, geen indrooglijnen Liefs daantje
Bedankt voor je antwoord daantje! Zat eigelijk ook al alleen om die twee te twijfelen. Die nieuwe CB testen hoe duur zijn die eigelijk. Als ik op internet kijk, zie ik ze steeds voor rond de 13-16 euro. Klopt dat ook met de winkel?
He Merels, Ben het met Daantje eens. En de prijs van de CB digitaal met indicator is 13 euro... Erg prijzig. Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro halen. Veel goedkoper! Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ga denk als eerste die kruidvat testen doen! Als het niet zo mocht zijn, is het ook zonde van die duurdere test Maar vind die wel erg gaaf, dus als het wel raak is doe ik die denk ook
Me vriend kan trouwens met iets "moois" Hij zag die test van CB op tv, hij zei die moet je maar kopen, want dan ben je gelijk klaar. (had dacht omdat ie digitaal was, dat je hem dan vaker kon gebruiken )
Uhhh als ik mijn mening geef zeg ik geen 1. ik was zwanger maar nog steeds gaf die negatief aan. maar als ik dan moet kiezen kies ik voor cl
absoluut de 2 voor 5 euro van kruidvat. nooit lijntjes mee gehad behalve toen ik echt zwanger bleek, en was een duidelijk lijntje ook!