Voor een vriendin plaats ik deze testjes. Wat denken jullie hiervan?? Het zijn een ovulatietest en zwangerschapstest. Cyclus was nogal ver te zoeken dus geen idee hoe of wat. Ze voelde zich ineens wat anders en had wat klachtjes dus ze dacht ik ga eens testen. En nu dus dit... Wat denken jullie: zwanger of niet??
Ze weet dus niet waar ze in haar cyclus zit? Voor hetzelfde geld is het dan dus haar eisprong in aantocht, want jawel, sommige zwangerschapstesten reageren ook op een eisprong middels een heel licht streepje.
Hihi ja me, maar ook jij bedankt voor je reactie hier. Be happy, nee het is na de bevalling dus cyclus nog niet echt op gang.
Ze heeft trouwens pcos en een trekkend gevoel in d'r liezen en grotere borsten en dinsdag wat bloedverlies gehad (innestelling??).
Laat haar nog een test doen een ander merk. Ik had ook trekkend gevoel in liezen en last van borsten tijdens eisprong, ook pcos. Dus nog even een ander merk testje.
Ik zou ook met een ander merk testen, op een later moment (morgen bijvoorbeeld). Ik zou hier niet op durven zeggen dat ze zwanger is..
Inderdaad, CB heeft meer HCG nodig! Ik had 's morgens getest, 'niet zwanger'.. Toen met 2 streepjestesten wel duidelijk een 2de streep, 's avonds nog eens CB gedaan en toen stond er wel 'zwanger'
Ook de CB met weken indicator? Want die zou inprincipe kunnen vanaf paar dagen voor nod toch? Al kan het goed dat het nog iets te vroeg is. Dus dat word toch nog even doorbijten voor d'r!