Haiii Dames, Heb paar dagen geleden een topic geopend met wat vraagjes, over steken die ik voelde etc. Ik heb maandag of dinsdag mijn nod, maar heb net toch een testje gedaan. Ik dacht even dat het tussen mn oren zat en dat ik iets zag wat ik graag wilde zien. Maar er verscheen toch een heel licht streepje, moet ik dit zien als aankomend goed nieuws? Maandag wil ik de test overnieuw gaan doen. Ben stiekem wel helemaal HAPPY, ons tweede wondertje als het zo mag zijn!!!
Ik zou over 2 dagen nog een testje doen en dan zal de streep wel meer duidelijker zijn. heb je er geen foto van? als je nu al een licht streepje heb zal hij wel donkerder worden. alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar lukt niet. Is nog wat te licht, en hij is niet donkerder geworden. Ik had eergisteren al getest maar dat was te vroeg, en zag niets. Maar vandaag wel, dus vandaar ergens wat hoop En bedankt!!!!!!!
ik duim voor je dat het streepje duidelijker word. zoals gezegd over 2 dagen nog een keer testen. laat je het ons weten? Liefs
Jaaa, Ik hoop het ook! Ik zal het ook zeker laten weten, ook voor jouw spannend! Erg hé dat wachten tot je mag testen. Bij de eerste was het meteen raak, dus had het niet eens door hihi. En nu zitten we in ronde 2 en bewust bezig, dus maak je het ook allemaal mee en ben je ook allerter op alles. Nou hopelijk voor jullie ook een wondertje, merk je al iets? dat er iets met je lichaam gebeurt?
Dag dames, Ik heb vanochtend de test over gedaan, en er verscheen wel duidelijk een 2de streep. Niet zo donker als het controle streep maar wel erg zichtbaar. Dus we zijn ZWANGER!!!!
Gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen ook een testje gedaan,er verscheen ook een heeel licht roze streep! Dus wij moeten ook nog maar even afwachten,want het weekend is mijn NOD pas! Spannend!!!!
Super Meid! Gefeliciteerd!!!! Ik merk nog weinig behalve Dan wat steekjes Rechts onder bij me buik wat afentoe door straalt naar me lies, Vanacht ook super slecht geslapen onwijse pijn aan me borsten erg Trekkerig gevoel en kon er ook echt niet op liggen Of het iets zegt denk ik niet want meestal voor me nod heb ik pijnlijke borsten al is het nu wel wat erger Dan normaal...we gaan duimen Moet alleen nog zolang wachten. Heeft iemand trouwens evaring met de zw testen van zwanger en kids die Je al 6 dagen voor nod kan gwbruiken? En goede zwangerschap gewenst meid. Liefs
eyy meid, Ik heb vanaf mn eisprong heel erg op mijn lichaam gelet. Vanaf de afscheiding steekjes alles, en het was anders dan normaal. Ik voelde zelfs mn innesteling 7 dagen na mn eisprong. En wat me ook erg opviel waren de menstruatiepijnen, steekjes en totaal geen afscheiding helemaal droog sinds vandaag zie ik weer wat, wat puisten en verer heb ik weinig gemerkt. Alhoewel de steekjes vooral recht onder heel pijnlijk waren. heb het nu nog lichtjes. Nou meid, ik hoop het echt van harte voor je. Ik duim voor je, en laat het ons vooral weten hé!!!!!!