Hoi!! nou na 3dagen overtijd heb een poging gewaagd, om 3uur snachts moest ik plassen en dacht why not....er verscheen dikke streep en die ander superlicht! heel erg licht. hoort die test zo te zijn? of is het mijn verbeelding aargh word gek van mezelf, ik liet voor de zekerheid aan mijn vriend zien die zag ook een heeeeel licht streepje.
Ik ben bang dat deze voorgedrukt is, deze heb ik van de etos (huismerk) en het streepje is dun een heeeeel licht. ik ga proberen om een foto van te maken.
Ik denk dat je de controlestreep bedoelt die zo donker is... Etos eigen merk is volgens mij hetzelfde als de Kruidvat 2 voor 5 euro of niet? Over een paar dagen nog eens weer testen. Dan zou de teststreep, mocht je inderdaad zwanger zijn, donkerder moeten zijn.
haal vandaag eens een test van kruidvat 2v5 die zijn erg gevoelig.....niet te veel drinken voordat je de test gaat doen. veel succes en laat het effe weten.
Ik had vandaag toch buikkrampen, maar zag een druppel roze, mocht ik niet ongesteld worden ga ik zaterdag de test kopen van kruidvat merk!