Ik krijg de foto niet duidelijk,is met mijn telefoon genomen. Maar je kunt zeg maar echt een streep zien nu ))) Net met mn gyneacoloog gebeld, en ik mag oprecht blij zijn! Het is niet de Pregnyl, die is allang uit mn lijf, en ik ben ruim 1 dag over tijd. Gister was de perfecte dag om te testen. Normaal heb ik ook bruinverlies de dagen voor mn NOD, maar echt geen spoortje. Heb nu een afspraak voor onze 1e echo!! Ik vind het nog ontzettend onwerkelijk! Wie had dat gedacht na al die jaren? Wauw ik zit echt op een wolk.
Je moet de foto van iets verder af nemen, ik denk dat je m te dichtbij houd voor je de camera om m scherp te kunnen stellen. Ik wens je heel veel geluk!
Supergaaf!! Van harte met jullie posi test.... ik duim dat alles goed blijft gaan! Spannend afspraak voor de eerste echo zeg.... Ik zou nog ff de kv 2v5 halen.... dan heb je wss echt een duidelijk mooie streep
Dank jullie wel!!! We zijn echt zo gelukkig! Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! Ja ik denk dat ik vanmiddag nog even die 2v5 van de KV haal, kijken of het nog duidelijker wordt hihi.