lichte streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door emma84, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    #1 emma84, 11 feb 2015
    Laatst bewerkt: 11 feb 2015
  2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Sorry, maar ik vind dit niet positief. De streepjes zijn erg licht voor de termijn die je schrijft en ze lopen niet op. :(

3. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL

als je de foto's niet bewerkt hebt dan vind ik ze wel donkerder worden. misschien eens een kruidvattestje doen?

4. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Jawel je bent gewoon zwanger hoor meid!
    Mijne was misschien zelfs nog iets lichter.
    Maar ik vind dat de action testen in het begin heel licht testen (mijn ervaring )
    Misschien een kruidvat test,maar ik ben zelf fan van de cb weken indicator test!

5. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik kan eens kruidvat proberen. Cb heb ik net in huis gehaald maar die zijn zo duur dus die durf ik pas over een paar dagen sochtend te gebruiken haha.

Oooh ik hoop het zoooo dat het goed is!

6. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Ik test ook zo vaag op action testen. De kruidvat test was vandaag duidelijk een streepje, zonder te turen maar wel licht. de actiontest was bijna hetzelfde als die van jou, haha. Het blijft spannend!

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik zie wel een heeeel licht streepje. Misschien inderdaad een kruidvat test toen of anders nog even wachten. (ook al is dat niet te doen) :D

8. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Meid, die cb test zegt nu gewoon al zwanger hoor.
    Die zijn supergevoelig.
    Maar je kan het natuurlijk ook spannend houden en eerst met de kruidvat testen haha😄

9. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Zou dat ook met middag/avondurine testen of alleen ochtendurine?

Ik heb een cyclus van 31 dagen en ik zou vandaag volgens zo'n online rekentool 4 weken en 1 dag zwanger zijn. Klopt het dan dat die cb 3+ zal moeten aangeven?

10. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    De CB zal 1-2 weken zwanger aangeven als je 4 weken en één dag zwanger bent.
    CB telt het aantal weken vanaf de eisprong. Je telt er dus altijd 2 weken bij op om het aantal weken vanaf je vorige menstruatie te bepalen.

11. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Neen de cb digitaal zal dan 1-2 aangeven misschien net 2-3. Is vanaf conceptie. De andere 2 weken "krijg" je erbij.

Ik zie wel streepjes zonder turen hoor.

Als je 2 uur niet plast en niet veel drinkt zou je nu ook met middag urine een streepje moeten hebben. Je hebt je nod al gehad.

12. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Hmm de drang om te testen met cb wordt nu wel heel groot haha.

Weet je, als ik topic lees van streepjes die niet donker worden dan maakt mij dan onzeker. Bang dat het niet goed zit en de hormonen afnemen/ niet toenemen.

Oooh wat is het toch spannend. Mss vanmiddag toch maar die cb doen!

13. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Dag Emma,
    ik vind hem tussen 1 en 2 zeker toenemen. Op de derde zie ik het niet goed.
    Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij. Al van 4 dagen voor NOD een heel licht streepje, 2 dagen voor NOD beetje donkerder en vandaag, op NOD, nog steeds heel licht. Ik ben er zelf niet gerust in.
    Laat weten hoe het verder gaat!

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het zijn dezelfde testen als die van de action, die zijn een stuk minder gevoelig. Daarbij duurt het een uurtje of 48-72 waarin je hcg verdubbelt, dus het is zeker niet verkeerd om over een dag of twee weer te testen.
    Ik zie de streep op de derde foto niet echt oplopen, maar het kan zijn dat de hoeveelheid hcg nog niet zo hoog is dat een verdubbeling meteen te zien is op een test (van 20 naar 40 bijvoorbeeld, ik noem maar even gekke getallen, bijvoorbeeld: bij 20 kun je misschien net een streep zien, maar vanaf 50 is hij pas duidelijk).
    Ik zou nog niet de moed verliezen, maar houd het in de gaten. Dit kan nog verschillende kanten op gaan. Deze testen zijn naar mijn weten wel betrouwbaar genoeg om geen vals positieve uitslagen te geven. Ik vind wat dat betreft de kruidvat 2v5 de laatste tijd een stuk minder betrouwbaar...
    duim voor je!

15. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Thanx! De derde foto is wel in een donkere ruimte genonen. Die eerste 2 in lichte kamer. Mss dat dat ook wat uitmaakt hihi

16. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!! Ik zie ze wel maar lopen nog niet duidelijk op als je het mij vraagt.. Ik zou er even een ander merk tegenaan gooien

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk hoor..ik zou nu 2 dagen wachten dan is je hcg verdubbeld.
    action is idd minder gevoelig en zie idd wel een streepje.

2dagen na mijn nod gestest en licht streepje op test. 2 dagen later knalde hij van het scherm af.

Foto licht streepje 2 dagen na nod

ik denk echt dat je zwanger bent want dis is.geen foute streep ofzo.
    gefeliciteerd zeg ik.

18. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Niet iedereen maakt even snel hcg aan en als je niet helemaal zeker bent van je eisprong, kan je ook niet zeker weten of de nod precies is.
    Ook een vaag streepje is positief, deze zou moeten oplopen, hcg verdubbeld zich iedere 24-78 uur.
    Beetje jammer dat je zo snel een harde conclusie trekt, die ook nog eens nergens op gebaseerd is.
    Bij m'n eerste bijvoorbeeld testte ik pas een week na nod positief!
    Zou het nig even afwachten, het kan zoals bij iedere zwangerschap, alle kanten op.

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL

Dit dus idd ;) Ook de mijne was echt in het begin superlicht (kv) en de Action vond ik helemaal onduidelijk.
    Ik zou dus een volgende keer ook echt weer op de kv2v5 vertrouwen en later weer een cb doen.

Een streepje is een streepje zoals zo vaak word gezegd. Niemand kan oordelen of hij te licht is of niet, het hcg loopt voor iedereen in een ander tempo op. Laat je hier dus niet onzeker door maken!!!

Maar gefeliciteerd dus :D

20. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Bij mij gaf de cb met 3+6 1-2 weken aan
    en met 4+2 gaf hij 2-3 weken aan...
    die zou je nu wel kunnen doen denk ik.

Deel Deze Pagina