OMG! zaterdag is mijn nod... en ik ben weer zwak geweest...alweer... toch een test gedaan en OMG! een heeeel licht streepje. ik heb alleen maar witte testen gezien dus weet hoe die eruit zien haha. zien jullie hem ook, of verbeeld ik het me toch. de foto heb ik donkerder gemaakt omdat het streepje met de foto een beetje wegvalt... :S toch nog maar een lichte ook, echt jammer dat je het hier bijna niet ziet... ga ik toch weer aan mezelf twijfelen.
Ik zie hem ook hoor meid en vind het best duidelijk voor nu. Spannend hoop op een super gave dikke streep volgende week
ik gebruik altijd kv 2 5 madelijn, nog nooit een valse uitkomst gehad. maar je weet maar nooit ik test zondag nog een keer , kijken wat hij dan zegt
Mooi streepje voor nu. En geen indroger of vals positieve test hoor. Wordt naar mijn idee te snel gezegd dus ik heb goede hoop voor je!
Ziet er mooi uit, spannend! Vals positief geloof ik zelf niet in. Wel vaker streepjes gehad die toch later weer weg waren, maar denk echt dat het dan heel vroeg al mis ging. Ooit gelezen dat dit echt heel vaak voorkomt. Ik duim voor een plakeer en mooi oplopende test!
Nou ja het resultaat is het zelfde Ik heb voor deze zwangerschap heel veel vage streepjes gehad op de kv testen en 'vroeger' nooit. Dus er is toch echt iets veranderd aan die testen of er gebeurde voor mijn andere zwangerschappen nooit wat in mijn lijf. Ik vind hem er hoopvol uitzien ts, hopen dat hij mooi op gaat lopen.
Ik voorheen ook nooit, tot ongeveer een half jaar terug. Nu iedere keer als ik test lichte streepjes. en toch gewoon iedere keer ongesteld. Ik heb daar zelf meerdere topics over geopend, volgens mij staan die foto's er nog op als je ze wilt zien. Ik hoop dat je over 2 dagen een duidelijkere streep hebt!