Ik ben 10 maart ongesteld geweest 23 maart positieve ovulatietest en pregnyl gezet 24 maart IUI gehad 4 april een negatieve test en dezelfde middag begon ik te vloeien Ik vloeide minder heftig als anders. En het was ook eerder dan verwacht. Ik had vage klachten en dag misschien een innestelingsbloeding 6 april toch nog een test gedaan op avond van de action Test was niet positief Vanochtend ziekenhuis gebeld. Ik moest komen voor een echo follikel meting op dag 4 van een nieuwe cyclus. Een assistent heeft de echo gemaakt In de baarmoeder was een rondje zichtbaar van 1,6mm. Ze heeft het opgemeten en bekeken Ze zegt dat is nog bloed wat los moet komen. Nooit eerder gehoord en nooit eerder gezien. Heb een foto bij gevoegd (!!! let op dit is niet mijn echo lijkt er wel op !!!) Vervolgens in de eierstok zag ze een follikel van 6,8mm. De andere eierstok was niet te vinden. Nu vanaf dag 10 weer testen met ovulatietesten. Maar ik moet steeds denken aan dat rondje in de baarmoeder. Ik vloei niet meer.
Tja ik begrijp je heel goed want wat nou als ze het eens mis hebben dan moet je er eigenlijk op staan dat ze nog wen echo maken.. Ze willen je altijd maar behoeden voor wn daarom gaan ze vaak van het slechtste uit. Dit helpt waarscheinlijk niet maar ze hebben het ook tegen mij gezegd en nu heb ik een zoontje van 3 rondlopen uit dat kleine zwarte rondje wat volgens hun verkeerd Zou zijn.. Als het voor jou gevoel niet klopt vraag je nog wen echo. Heel veel succes!
Zwarte vlek is of vocht of bloed. Ik zou over een week een echo vragen om te kijken of t weg is of gegroeid.
Sjee wat een verhaal! Als er een zwangerschap gaande is moeten ze toch HCG kunnen meten in je bloed. Kunnen ze niet bloed prikken om dit te controleren? Als er geen hcg word gevonden kun je er vanuit gaan dat het wat anders is.
Maar een zwangerschapstest zou dan toch wel positief moeten zijn als ik HCG aanmaak? En een extra echo is misschien wel verstandig in dit geval.
Als er een follikel aan het groeien is, lijkt het mij niet van een vruchtzak. Ook zou je dan vandaag op exact 4 weken zitten (uitgaande van je ei op 24 mrt) en dan is een vruchtzak nog niet zichtbaar. Ik denk dat je de gyn moet vertrouwen dat het idd bloed is. Je hebt tenslotte weinig gevloeid Mocht je er toch niet op vertrouwen dan gewoon voor volgende week nog een echo vragen. Dan zit je op cd 11 (of 5 wkn zwangerschap mocht je toch zwanger zijn nu).
Je hebt gevloeid/een lichte menstruatie gehad. Je testen waren negatief. Als het een zwangerschap was, kunnen er geen follikels groeien. Dat is medisch gezien onmogelijk. Bij een zwangerschap ontwikkelen er zich namelijk geen nieuwe eitjes en ontstaat er geen eisprong. Dit komt door het zwangerschapshormoon HCG. Dat legt je cyclus plat in verband met een zwangerschap. Ik zou dus vertrouwen op het oordeel van de gynaecoloog. Krijg je trouwens geen verdere follikelmetingen? Moet je het nu verder doen met ovulatietestjes?