hallo allemaal, Ik ben in mei gestopt met de pil en in juli een mk gehad. Nou vraag ik me af, wanneer je de eerste verschijnselen van misselijkheid kunt hebben. Ik heb dit meestal een paar dagen na m'n eisprong en zit dan in spanning af te wachten of ik ongi wordt. Afgelopen keer was ik weer 2 weken erg misselijk en ontzettend moe, last van stemmingswisselingen enz. Zou het tussen m'n oren zitten? Ik heb het gevoel al heel lang bezig te zijn, omdat het bij m'n eerste zwangerschap in een keer raak was. weet iemand mij te vertellen wanneer je de eerste verschijnselen kunt hebben. Ik neem heel even een pauze, m.b.t tot zwanger worden. Ik weet dat het raar klinkt ,maar wil liever niet rond de tijd van m'n dochter haar verjaardag volgend jaar uitgerekend zijn. Tenminste ik heb daar een dubbel gevoel bij. Ik hoop op reacties van jullie gr. aline
in principe kan je verschijnselen krijgen na je innesteling want dan gaat je lichaam hcg maken. dus een week voor je nod. als je tenminste een vaste cyclus heb. gr mik