Ik vond dit een heel informatieve vergelijking van zwangerschapstesten (muv de early testen want misschien had de blogster gewoon een late innesteling en werken ze wel beter voor andere vrouwen): https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/ De action testen voor gebruik vanaf NOD kwamen heel goed uit de test. De testjezelf.nu testen gaven slecht resultaat, en daar zie ik hier vaak tuurstrepen van voorbij komen. Dus meiden met een tuurstreep met die test, ik zou zeggen, pak er even een ander merk bij
Ik zou haast denken dat ze te vroeg testte met de early testen. Ze gaf aan een onregelmatige cyclus te hebben, dus ga er vanuit dat haar eisprong/NOD misschien niet klopte.
Vind het een vreemd verhaal. Eigenlijk is zon test niet te doen want dan moet je precies weten wanneer je geovuleerd hebt en dan 6 dagen voor Nod al weten dat het raak is, om betrouwbaar deze testen te doen. Ze heeft nu op allerlei dagen getest. Daarbij is een veelgemaakt fout dat er bijv. op veel testen staat: 6 dagen voor het uitblijven van de menstruatie. Je kan pas van "uitblijven" spreken als je NOD voorbij is dus eigenlijk is dat dus 5 dagen voor NOD, oftewel 9 dpo. Sowieso wordt er dan gerekend met een lf van precies 14 dagen. Als die 10 dagen is, ga je echt niet 5 dagen daarvoor positief testen. Vervolgens denk ik dat deze dame, gezien de streepjes op haar testen minder ver is dan ze dacht.