Zwangerschapstesten-test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annebeth, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    #1 Annebeth, 27 aug 2018
    Laatst bewerkt: 27 aug 2018
    Ik vond dit een heel informatieve vergelijking van zwangerschapstesten (muv de early testen want misschien had de blogster gewoon een late innesteling en werken ze wel beter voor andere vrouwen):

https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/

De action testen voor gebruik vanaf NOD kwamen heel goed uit de test.

De testjezelf.nu testen gaven slecht resultaat, en daar zie ik hier vaak tuurstrepen van voorbij komen. Dus meiden met een tuurstreep met die test, ik zou zeggen, pak er even een ander merk bij :)

Rosa5 en Margien82 vinden dit leuk.
  2. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik zou haast denken dat ze te vroeg testte met de early testen.
    Ze gaf aan een onregelmatige cyclus te hebben, dus ga er vanuit dat haar eisprong/NOD misschien niet klopte.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.918
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Maw... er klopt dus niet zoveel van deze zwangerschapstest-test uitslag :D

4. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Misschien, maar de vergelijking tussen de testen vanaf NOD vond ik wel waardevol :)

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Vind het een vreemd verhaal. Eigenlijk is zon test niet te doen want dan moet je precies weten wanneer je geovuleerd hebt en dan 6 dagen voor Nod al weten dat het raak is, om betrouwbaar deze testen te doen. Ze heeft nu op allerlei dagen getest.

Daarbij is een veelgemaakt fout dat er bijv. op veel testen staat: 6 dagen voor het uitblijven van de menstruatie. Je kan pas van "uitblijven" spreken als je NOD voorbij is dus eigenlijk is dat dus 5 dagen voor NOD, oftewel 9 dpo. Sowieso wordt er dan gerekend met een lf van precies 14 dagen. Als die 10 dagen is, ga je echt niet 5 dagen daarvoor positief testen.

Vervolgens denk ik dat deze dame, gezien de streepjes op haar testen minder ver is dan ze dacht.

6. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Mee eens. Al meenik te lezen dat ze de niet-vroege testen allemaal op dezelfde dag heeft gedaan

Deel Deze Pagina