lichte streepjes die niet donkerder worden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jennah1989, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Het is begrijpelijk dat je er gek van wordt, ik hoop dat je heel gauw uit deze onzekerheid komt...

2. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    ik mag vanmiddag even naar de huisarts
    ben aankomende donderdag 2 weken overtijd en heb nog steeds lichte streepjes ( net weer getest)
    ik zou graag een echo en een bloedtest willen krijgen
    de bloedtest zal geen probleem zijn maar een echo word niet zo makkelijk denk ik..

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik ben wel benieuwd zeg! Succes!

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wauw wat een gedoe, succes vanmiddag!!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    als jij eist van je ha dat hij je door stuurt heeft hij dit maar te doen maar dan moet je het ook echt eissen!!! succes

7. Honeybeeb

Succes jennah

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Succes jennah hoop dat je meer duidelijkheid krijgt.

Xxx joyce

9. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Oef wat spannend! Succes! Ik duim voor je mee!

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Weet je al wat meer? Succes.

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    kan je de vk niet bellen en de boel uit legen en mischien doen hun dan wel een echo

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ben benieuwd hoe is gegaan

13. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    wat kunnen huisartsen soms bekrompen zijn zeg!
    hij sprak zich zelf echt tegen
    als eerst gaf hij me op me kop omdat ik 'zomaar' stiekem hcg had aangekruisd terwijl ik vitamine D moest prikken, maarja ik trok me er niet veel van aan, tis maar goed dat ik het gedaan had

hij sprak zichzelf tegen, ik gaf hem een test ( zie foto) hij zegt dit is negatief!?? ik zeg nou ik vind dit licht positief en ik heb met meerdere merken licht positief gestest en ook met de cb digital

ik gaf aan dat ik graag nog een keer bloed wilde prikken en hij vond het maar onzin omdat de vorige uitslag (vorige week maandag was 13) negatief was volgens hem, alleen boven de 100 spreek je van een zwangerschap

ik gaf aan dat mijn gyn 2 jaar geleden gezegd had dat alles boven de 50 een zwangerschap is en overal op internet staat boven de 5
    daarna zegt hij dat je onder de 5 niet van een zwangerschap kunt spreken dat er dan echt niets is... ik zei ja maar wat is 13 dan? dat is boven de 5 toch? toen was hij stil

hij zij waarom wil je eigenlijk zo graag weten of je zwanger bent, waarom kun je geen maand afwachten..

ik zei omdat ik uit deze onzekerheid wil komen, ik wil duidelijkheid en ik wil weten waar ik aan toe ben, ik doe elke dag testen, niet echt bevoordelijk voor mijn portomonee en humeur

hij zei nou dan stuur ik je wel door voor een echo, maar zwanger ben je niet..

dus nu mag ik woensdag naar het ziekenhuis voor een echo

ik verwacht geen zwangerschap oid te zien want dan hadden de testen toch echt wel duidelijker moeten zijn

al met al een vaag verhaal van zijn kant, eerst is 13 negatief en daarna boven de 5 misschien een zwangerschap

nou ja we zullen het woensdag wel zien

Bijgevoegde bestanden:

14. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Jeetje zeg :s wat een nare dokter!! En die test ziet er wel positief uit hoor !

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Pff wat raar? Ik vind je testen echt wel positief hoor! Zeker als het er meer achter elkaar zijn.. wat een vreemde man :(
    En zich dan ook nog afvragen waarom je zo graag wil weten waarom je zwanger bent....
    Ik zeg: Tijd voor een andere huisarts ;)

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tword zeker tijd voor een andere huisarts wat denkt zoon vent wel niet wat het geestelijk met je doet, gewoon woensdag een mooie echo want je test is echt wel positief!!!

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Of je nou duidelijkheid krijgt met een echo? Ik denk het niet want zelfs als je zwanger ben dan is het nog zo pril waarschijnlijk dat ze toch niets zien weet je nog niets.
    Met een bloedtest had je beter geweest mss met een beetje geluk tref je woensdag iemand in het ziekenhuis die je serieus neemt en als nog laat prikken.

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik zou sowieso een gesprek aangaan met een verloskundige!

19. Honeybeeb

Ze kunnen via de echo bij een zwangerschap van 4wk niet heel veel zien, behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Maar dit kan je ook hebben bij een naderende menstruatie geloof ik. Dus of je echt uit de onzekerheid komt met alleen een inwendige echo. Ik hoop het wel voor je natuurlijk, want mocht je ongeveer 5wk of langer zwanger zijn dan kunnen ze iets van een stipje zien o.i.d ...

Zou indd alsnog om een lab formulier vragen. Wat een nare huisarts is dat zeg. Het is toch jouw lichaam waarin ze gaan prikken en je betaald notabene zelf voor de kosten.... Maar fijn dat je woensdag met iemand in het ziekenhuis kunt praten, zou dan heel eerlijk je frustratie en onzekerheid op diegene los laten in de hoop dat je bij deze wel begrip en het liefst ook direct antwoord krijgt.

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83

Wat een verhaal zeg! Maar goed dat je voet bij stuk hebt gehouden en nu een echo krijgt. Ik vind je bovenstaande test toch echt wel duidelijker dan je vorige. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina