vanmorgen een kV 2 voor 5 test gedaan en ik denk een heeeel vaag streepje te zien. Kon me natuurlijk niet inhouden en heb gelijk een cb met indicator gedaan, deze gaf (je raadt het al) niet zwanger aan. Heb alleen geen idee hoe ik de foto bij moet voegen met een iPhone
Het kan zijn dat je nog te weinig hcg in je lichaam hebt voor een positieve cb test. Net onder het reageer hokje staat 'Meer opties'. Dan via het paperclipje de foto uploaden en plaatsen.
Iemand enig idee? Als ik hem upload is er geen mogelijkheid om hem te plaatsen. Of ben ik nu een beetje blond hihi
Als je heb geupload klik je onderaan op sluit venster. Dan ga je automatisch terug naar het venster en klik je op plaats reactie
Als je hem hebt geupload, ga je weer terug naar het typvenstertje (volgens mij gaat dat vanzelf) en naast het paperclipje staat een klein pijltje. Als het goed is staat daar je foto in.
Zie ook wel iets... Deed de cb er vrij lang over voordat er niet zwanger stond? En als je de test opgemaakt hoe zien de streepjes eruit?
Jazeker dat kan betekenen dat hij twijfelt en je net op de grens zit om hcg op te pikken Voor nu zou ik even doortesten met kv word hij duidelijker dan nog een cb
Oh wat spannend!!! Ben ook zo verschrikkelijk ongeduldig ) Heb in juli een vmk gehad en zou nu zoooo graag weer een positieve test in handen willen hebben. Hoop dat ze nu snel donkerder worden.
Ik zie het ook maar denk dat het net nog wat te weinig hcg heeft voor de digitale test. Nog eens met kv testen. Als het dan donkerder wordt dan met de digi.