De titel verraad het al. Vanmorgen een test gedaan en deze geeft heel vaag een dubbele lijn aan. Is dit nu van de pregnyl of.... ik weet dat ik eigenlijk pas op dag 18 mag testen maar ik hield het gewoon niet meer. Ik heb een foto van de test bijgevoegd.
Zo begonnen mijn testjes deze week ook vanaf 14 dagen na 10000ehd pregnyl... En bij mij lopen ze op. Het enige dat je kan doen is morgenochtend of maandagochtend weer testen om te kijken of hij donkerder is
Ik heb alleen geen tests meer in huis dus ik stuur manlief zo wel even naar de kruidvat. Zou het wat uitmaken dat het een andere soort test is van een ander merk?
Dat weet ik niet, ik denk dat dezelfde testen wel een duidelijker beeld geven.. Spannend hoor, ik zie wel duidelijk een streep
Na 15 dagen is de Pregnyl zeker uit je lichaam. Voor 10.000 IE staat een dag of 12-14. Dus het ziet er positief uit.
Helaas zegt dit niet zoveel aangezien de kv veel gevoeliger is dan de andere en dus een donkere streep zal geven. Morgen/overmorgen nog maar een testje doen van het kruidvat om te vergelijken. Zorg dan dat je weer rond 16.25 uur test zodat de urine vd meest vergelijkbare kwaliteit is
Toch vind ik dit voor 15 dagen na pregnyl een flink duidelijke streep hoor! Ik denk dat je voorzichtig goede hoop mag hebben
Haha heerlijk jij bent gewoon hartstikke zwanger. Ik zeg t gewoon. 15 dagen na pregnyl en dan zo'n duidelijke streep. Ik vind dat bijna iedereen hier magertjes reageert, ik ben gewoon ff lekker positief, mag ook toch . Daarbij zei een arts tegen mij, na een terugplaatsing ben je zwanger tot het tegendeel bewezen is, hou daar maar lekker aan vast. Liefs
Misschien dat de magere reactie bij velen komt door voorzichtigheid/slechte ervaringen Maar het is een erg mooie, donkere streep. Ik zou staan juichen
Ik snap dat de meeste mensen zo terughoudend reageren want ik ben zelf al zo lang bezig dat ik eigenlijk al niet meer verwacht had dat het kon gebeuren. Bij mijn 4e kid poging had ik ook een test gedaan op dag 13 na pregnyl en die was positief maar op dag 14 was hij blanco. Dus ik ben als de dood dat ik een keer test sochtends en hij ineens weer negatief is. Vanmorgen weer gestest en weer positief gelukkig. Maar het liefst zou ik door slapen tot woensdag ochtend als ik officieel mag testen. En dan gebruik ik natuurlijk een clear blue zodat ik in woorden kan zien dat ik zwanger ben want dan geloof ik het pas.
Ik ben ook zoals jullie kunnen zien al ff bezig... Maar he, voel zoals jij je goed voelt, ik ben over deze test erg positief. Succes.
Ja he, ik werd er weer lekker positief door. En weetje, je kan jezelf behoeden van een teleurstelling. Je kan ook positief zijn en als het dan een teleurstelling is, is hij dat ook als je je behoed... Snappie? Misschien niet heel duidelijk, maar zo werkt het voor mij iig wel.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je nog zo'n duidelijke streep hebt van de pregnyl. Ik denk ook dat je 'gewoon' zwanger bent! Gefeliciteerd!