Lichte test, bruin verlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hanna123, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna123

Hanna123 Lid

22 mei 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

Ik lees al een tijd alle topics, maar ben nu zo onzeker geworden dat ik er zelf maar eens een open.

Vorige week woensdag had ik op m'n test een heeeeele lichte streep. Donderdagochtend opnieuw getest en ietsjes donkerder (nog steeds erg licht). De testen zijn helaas erg licht gebleven en verder niet opgelopen. Vrijdag heb ik er bruin verlies bijgekregen met kleine stolseltjes (waarschijnlijk NOD). Dat heb ik meestal paar sagen voor ongesteldheid en dat heb ik vandaag nog steeds (5 dagen verder). Ik dacht eigenlijk dat het gewoon helaas heel vroeg mis is gegaan, maar het bloeden zet niet door, de krampjes zijn voorbij en nu is de test vanochtend opeens toch iets donkerder. Nog steeds geen knaltest, maar wel een licht streepje.

Iemand ervaring? Gewoon afwachten of toch dokter bellen voor een bloedtest?

Alvast bedankt!!

2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Kan je je testen laten zien zodra wij dan ook ff mee kunnen kijken met jou?

3. Hanna123

Hanna123 Lid

22 mei 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Ja, tuurlijk! Heb er een foto van gemaakt.

NOD kan trouwens ook gisteren pas zijn geweest, ben onregelmatig 29-35. De bovenste test is van woensdag, midden van zondag, onder vandaag. Het loopt heel licht op maar ik had gehoopt dat hij sneller donker zou worden.

Bijgevoegde bestanden:

4. Hanna123

Hanna123 Lid

22 mei 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hmm hopelijk is deze foto duidelijker.

5. Hanna123

Hanna123 Lid

22 mei 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Oeps, te snel gepost

Bijgevoegde bestanden:

6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik zie idd wat je bedoeld, maar met dit aantal dagen ertussen vrees ik dat het geen goed teken is... ik denk ook dat het al vroeg is misgegaan...

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hm ik denk niet dat dit goed zit als ik je testen zo zie. Ik denk dat dit een hele vroege miskraam wordt waarbij al tijdens de innesteling iets mis gaat.

Hopelijk heb ik t mis, maar mocht dit niet zo zijn dan kun je een iets flinkere menstruatie verwachten. Van een echt vruchtje is op deze termijn geen sprake nog.

Ik duim op een goede afloop!

8. Hanna123

Hanna123 Lid

22 mei 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voorjullie reacties! Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook bang voor, maar ik vind het zi gek dat het bruine en de krampjes eerder afneemt dan doorzet.

Weten jullie of je lichaam nog doorgaat met HCG aanmaken, ook al is het al misgegaan?

9. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Als het mis gaat, volgens mij is het afbouw van hcg..

10. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Mmm eerlijk heb ik ook niet echt positieve hoop voor je.
    Vermoed ook dat het niet goed zit.
    Wanneer je lichaam een miskraam heeft, dan bouwt het hcg af en zou het niet verder moeten toenemen.

11. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Omdat het nog zo pril is hoeven krampjes niet toe te nemen. Ik heb met mn vmk totaal niks gevoeld! Zelfs geen buikpijn sat ik met n normale menstruatie wel heb. Had daardoor stille hoop dat t misschien toch goed zat, maar helaas.... was gewoon een normale menstruatie, ook niet meer bloedverlies. Sterkte!

12. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik had dan in eerste instantie wel een duidelijke oploop maar testen bleven te licht en liepen ineens duidelijk af. Begon met bruin verlies en na 2 dagen zette dat door. Mijn ervaring is dus dat dit niet goed door pakte.

Hou het even in de gaten dat sowieso.

Deel Deze Pagina