Heeft iemand van jullie het Mirena spiraaltje gehad? Mijn gyneacoloog heeft verteld, toen hij 'geplaatst' werd, dat veel vrouwen snel zwanger worden zodra hij eruit gehaald wordt (binnen 1 of 2 maanden). Ben dus heel benieuwd naar mensen met ervaring. Ik ga hier echt niet vanuit want dan kan het alleen maar tegen vallen, maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig...
Ik had er ook 1...maar tel niet mee qua ervaring (IVF). Ik denk dat hij dat baseert op de hoeveelheid hormonen die Mirena afgeeft...heel weinig. Ik zou maar nergens op rekenen....valt het altijd mee! Heel veel succes met zwanger worden meid, ik hoop dat de uitspraak bij jou wel klopt! Liefs Elmo
Dank je wel! Ik hoop dat het jullie ook een keer gegund zal zijn....zal ook niet meevallen als je zelf al zo lang bezig bent voor een wondertje en je leest hier allemaal verhalen van andere dat ze zwanger worden...
Nee inderdaad...maar je moet eerlijk tegen jezelf blijven: het leven is niet altijd eerlijk Eerlijk delen kan je kinderen leren, het lot helaas niet (had hem anders allang op cursus gestuurd). Maargoed, flauwekul natuurlijk. Ik wens iedereen het aller beste (ook al wordt het voor ons hoog tijd). Fijn weekend nog! Elmo
Het leven is zeker niet altijd eerlijk! Maar ik hoop echt dat het geluk snel aan jullie kant staat! En tot die tijd hoop ik dat je hier lekker je ei kwijt kunt.
Hoi Ik heb hem ook gehad en eind november eruit laten halen en in januari was ik zwanger. Dit was met marki
Heb zelf nog geen ervaring met de mirena (krijg hem eind deze maand)maar mijn vriendin was 3 maanden na het verwijderen zwanger..........
ik heb 9 jaar de mirenaspiraal gehad en de dokter gynocoloog zei dat het minstens een 1/2 jaar kon duren voor alles op z'n plooi ging zijn en moet hem binnenkort toch gelijk gaan geven. Bij de vorige 2 was ik op 14 dagen zwanger en nu ben ik ronde 4 bezig, dus.......we blijven doorgaan....
Bedankt voor jullie reacties. Het zal dus niet zoveel uitmaken....de één wel, de ander niet.....nou, we zien het wel bij welke 'groep' ik zal horen En of het dan aan Mirena ligt?...
Hier nog een met goede hoop Op 7 december Mirena laten verwijderen en de huisarts zei dat we gelijk konden beginnen. Ik was ongesteld op moment van verwijderen dus kon gelijk mijn cyclus gaan berekenen. Nu in de tweede ronde. Eerstvolgende ongi (na mirena) was op 26 december (vrij snel dus). Net mijn eitje kwijt )), dus nu spannend afwachten. Ik hoop dat onze huisartsen gelijk krijgen! Dan zou ik nu zwanger moeten zijn.... Liefs Elisabeth
Bij mij duurt het ook al wat langer. Wegens omstandigheden in maart 2005 mirena laten verwijderen. Sinds juni 2006 bezig met onze grootste wens, zit nu in ronde 8! Succes!