Hoihoi, Een vraagje ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan. Nou ik zag eerst niks.. na 10 minuten leek ik steeds iets te zien maar ik dacht ik maak het mezelf vast wijs. Uiteindelijk niet meer gekeken en nu keek ik net en zag ik ineens dit.. Dit zal toch wel een indrooglijntje zijn?? Of kan het toch positief zijn? Hij is in het echt nog wat duidelijker dan op de foto en even breed als de controle streep.. weet niet wat ik moet denken nu. Morgen is mijn nod maar bij mijn eerste zoontje testen ik 4 dagen voor nod al veel duidelijker dan dit. Bedankt alvast voor het meekijken/turen.
Ik heb indrogers gehad met deze testen die nog véél duidelijker waren, helaas. Na afleestijd is ie - zoals elke test - niet meer betrouwbaar. Ben je heel zeker van je eisprong? En dus ook of je indd morgen je NOD hebt?
Ik zie eigenlijk niks.. Ik gooide na 10 minuten mijn testen altijd weg als ze negatief zijn! En een dag voor Nod zou er al meteen een duidelijker streepje moeten verschijnen. Helaas...
Ik zou morgen gewoon nog eens testen. Ik denk een indroger maargoed, ik teste mn eerste zwangerschap na mn nod ook pas duidelijk. En was dmv echos zeker van mn eisprong
Als je hem vanochtend al hebt gedaan en net pas weer hebt gekeken dat is de test dus zeker een uurtje of 7 oud. Die kan je echt niet meer aflezen. Zou morgenochtend een nieuwe doen.
Heb een aantal jaren terug ook veel van deze streepjes gehad na afleestijd, maar dat waren indroogstreepjes en waren grijs. Deze lijkt ook grijs dus ik zou uitgaan van negatief en overmorgen opnieuw testen.
Bedankt voor jullie reacties Het was inderdaad een indrooglijn want ik ben zojuist ongesteld geworden.