Ben ik weer. Vorige week vals positieve clear blue test gehad. Verscheen heel licht blauw lijntje na 10 minuten. Nu zou de 30e of de 31 m'n nod zijn. Heb maandag en dinsdag echt zeurende menstruatie pijn gehad in buik en onderrug. Woensdag was het weg. Steeds misselijk met vlagen, gespannen borsten. Maaarrr, de testen blijven negatief. Heb al de action early geprobeerd, en de KV2v5, met ochtend urine, beide weer negatief vanochtend. Iemand 'n idee wat 't dan wel kan zijn? En kan pas volgende week maandag na de ha..
Is de buikpijn van maandag en dinsdag niet de laatste groeispurt van je ei geweest? Dat zou verklaren waarom de buikpijn woensdag over was, misschien toch een latere ovulatie dan je dacht… Misselijk en gespannen borsten kan veroorzaakt worden door het hormoon progesteron dat aanzienlijk verhoogd word na ovulatie…. Dan zou je nod dus ook verschuiven. Heb je ovulatietesten gebruikt oid??
Mijn eisprong is vaak pas na de buikpijn, dus dan zou je nod wellicht pas woensdag of donderdag zijn?
Hmm ik heb geen idee.. Heb sinds mei vorig jaar m'n implanon laten uit halen, eigenlijk gelijk een regelmatige menstruatie gehad, van 28 a 30 dagen. Sinds eind augustus begin juli een soort van ik denk, doorbraak bloeding geweest.. Vanaf toen regelmatig wat lichte bloedingen maandelijks, tussen de menstruaties door.. Normaal geen pijn, ofja, wat krampjes voor menstruatie verder merk ik niks van m'n ei oid.. Uitstrijkje laten maken 2 weken terug (ook lichte bloeding toen) van een paar dagen, zelfde als met m'n eerste zwangerschap achteraf gezien. Vorig jaar december slecht uitstrijkje gehad, en een gedeelte van slijmvlies geloof ik weg gebrand.. Van ma op di echt hele vervelende pijn, maar niks door gezet, vandaag uitslag uitstrijkje was prima. Vraag me echt af waar de klachten nu vandaan komen.. Ook omdat ik nog geen bloeding heb gehad..
Ik vermoed dat de klachten nu komen van progesteron en je idd een veel later ei hebt gehad dan je denkt. Ws op woensdag. Je nod schuift dan ook op en zal ws tussen 6 en 10 november zijn.
Nee, als je eisprong al is geweest heeft het geen zin om nog ovulatie testen te gebruiken, en als alle zw testen negatief zijn ben je voor nu in ieder geval (nog) niet zwanger. Ik zou nog eens een week afwachten en als je dan nog niet ongesteld bent nog eens een testje wagen. Succes!!!
Testen op een zwangerschap? Ik zou daar zeker nog een dag of 5-6 mee wachten (als mijn theorie klopt).
In elk geval goed nieuws dat je uitstrijkje goed was!! Een mensenlichaam wil natuurlijk weleens afwijken van een stabiele cyclus, dus misschien heb je dit keer wel flink last gehad van je ei… ik zou in elk geval nog wel een paar dagen wachten met opnieuw testen, mocht je nou over anderhalve week nog geen menstruatie hebben en geen positieve test dan zou ik wel even opnieuw contact opnemen met je arts….
Hoi dames. Nog even een update Mijn menstruatie is nog steeds niet op gang. Wel heb ik sinds gister steken in m'n boven been en lies. Heb niet meer opnieuw getest. Moet maandag wel naar de huisdokter. Liefs
Nogmaals: als mijn theorie klopt dan is nod pas aankomende week . Waarom moet je maandag naar de huisarts? Is dit vanwege het uitblijven van je menstruatie?
Ja omdat ik vaker tussen tijdse lichte bloedingen heb. Sinds vanochtend wat bruin bloed dus neem aan dat m'n menstruatie er toch (alweer) aan komt