Ervaring met teststrips

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Popc0rn, Jun 6, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Popc0rn

Popc0rn Lid

Jan 15, 2023
    14
    1
    3
    Female
    #1 Popc0rn, Jun 6, 2023
    Last edited: Jun 6, 2023
    Hallo allemaal,

Ik heb op Amazon een verpakking met zwangerschap teststrips gekocht aangezien deze per stuk wat goedkoper zijn dan drogisterij testjes.

Ik zit een aantal dagen over mijn NOD heen en heb wel het gevoel wat symptomen te hebben. De afgelopen dagen waren mijn testen allemaal negatief, maar sinds gisteravond zie ik naast de controle streep in totaal 4 streepjes in plaats van één (zie bijgevoegde foto).
    Op de test van gisteren waren de streepjes heel licht, maar op de tests vandaag zijn ze een stuk duidelijker.

Lijkt me duidelijk dat ik een batch met foutieve testen heb gekocht, maar ik vraag me toch af of dit iets kan betekenen. Zouden dit Hcg lijntjes zijn? Ze verschenen binnen 1,5 minuut en de foto is binnen de afleestijd (3 tot 10 minuten) gemaakt. Ze kwamen wel later dan de controlelijn tevoorschijn.

Wat denken jullie? Of heeft iemand ervaring met zulke testjes?

Attached Files:

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Geen ervaring met deze testen. Ik zou met de Kruidvat 2 door €5,- testen.

Ik zie wel een streepje trouwens en als die er binnen de afleestijd al stond, waar twijfel je dan aan?

3. Popc0rn

Popc0rn Lid

Jan 15, 2023
    14
    1
    3
    Female
    Ah, ik zie net dat het uploaden de boel een beetje heeft vervaagd. De teststrips hebben naast de controlestreep vier kleine streepjes in plaats van 1. Heb een nieuwe foto gemaakt (dezelfde test als de andere foto, alleen hier al verder opgedroogd dus ook duidelijker te zien).

Attached Files:

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,468
    8,617
    113
    Female
    Ik zou toch gaan voor de testen hier vandaan. Action kan je ook gewoon mee testen, en bij een tuur streepje daarop zou ik de kruidvat pakken.

5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

Oct 28, 2022
    659
    410
    63
    Female
    Ik heb dit vorige maand precies zo gehad met deze testen en was niet zwanger…

6. WWJD

WWJD Niet meer actief

Apart..maar ik zou dit als foutief zien ja. De streepjes zijn ook heel dun. Ik zou het niet vertrouwen. Kruidvat 2v5 of action zou ik doen.

Share This Page