Hallo, Ik maak me een beetje zorgen over de kalk in mijn placenta, toen ik met 36 weken de liggingsecho had zag de verloskundige dat de placenta een beetje verkalking had, dit was niet erg zei ze. Met de echo van 39 weken bij de gyn zagen ze dit ook weer, en op het formulier dat ik mee kreeg staat: kalk placenta ++. Nu ben ik 40 weken en 2 dagen zwanger, voor mijn gevoel over tijd dus, en ik maak me steeds meer zorgen dat de placenta opraakt omdat er al kalk in zit. Is het wel verstandig dat ik eventueel tot 42 weken blijf wachten als de kleine zich niet aandiend? Ben zo bang dat de kleine op een dag stopt met bewegen en dat het dan te laat is....als je begrijpt wat ik bedoel. Is er misschien een mogelijkheid om voor een inleiding te vragen? Ik slaap er 's nacht zelfs niet meer van, ik blijf maar voelen of ik beweging voel. xxx Dami
hoi Dami, als je je zo'n zorgen maakt moet je bellen en dit bespreken, het is niet de bedoeling dat je helemaal niet meer slaapt van de zorgen! Als het niet meer verantwoord was om je door te laten lopen dan hadden ze dat wel gezegd hoor. Maar als ik jou was zou ik bellen om je zorgen te bespreken! Mirjam