Ik kan wel zeggen maak je niet druk, maar na 4 miskramen maak je je sowieso druk. Ik snap het (hier 3!), dat je je zorgen maakt en er gelijk vanuit gaat dat het niet goed zit. Maar meid, zoals iedereen hier zegt.. ze lopen mooi op hoor. Misschien dat je een late innesteling gehad hebt, je hebt een trage hcg aanmaak.. noem maar op. Wat mooi is, is dat ze mooi oplopen en die van vandaag is mooi donker! Gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker!
Ze lopen mooi op. Als ik mij niet vergis zijn deze van sensitest? Bij mij was het ook zo maar met kruidvat 2v5 had ik een veel duidelijker streepje. Alsnog gefeliciteerd!! Zwanger ben je!
Die zijn gelijk aan sensitest. Je zal zien dat die van kruidvat duidelijker zal zijn. Mijn duimen draaien!
Omdat ik nu in bed lig en straks moet werken. Nu is het kv nog gesloten Morgen ben ik vrij dus alle tijd om een test te kopen. Kan ook naar de action gaan. Zijn die ook goed? Ik maak straks een foto van die van vandaag, hopelijk is hij donkerder. Mijn temp was ook nog steeds hoog, ben nu echt wel overtijd. Spannend zeg. Moet ook aan medicijnen beginnen dan eigenlijk. Dit ivm miskramen.
Ze lopen idd op, toch maar aan de medicijnen beginnen? Ik heb die testen van de Action nog nooit gebruikt, dus geen idee of dat wat is!
Hmmm ik zou die van de action niet gebruiken eerlijk gezegd.. Ik vind ze wel mooi oplopen hoor! Ben benieuwd naar morgen Knap ook dat je kunt wachten! Ik was waarschijnlijk nu al in de kruidvat haha