Ik heb net, kon t niet laten een clear blue test gedaan met indicator. Nu kwam er 3+ op te staan. Ik had verwacht dat er 2-3 zou komen, zie mijn banner ( en die banner is eigenlijk een dag langer dan de vk nu zou zeggen ) Heb ik gewoon een hoger HCG? Bij wie klopte het wel?
ik denk dat ik liever zou hebben dat ie dan 3+ aangeeft dan 1-2.... misschien krijg je wel een tweeling, haha
bij mij gaf ie 2 dagen na nod al 3+ aan en isd dat zou nooit kunnen want ben 3 februarie nog ongesteld geweest dus misschien idd veel hcg ? of een tweeling ? haha t zit wel in de familie
Ik heb met middag urine getest toen ik 4 weken en 2 of 3 dagen was en toen gaf hij 2-3 aan. Dat klopte dus gewoon
getest op nod en hij gaf toen 2-3 weken aan... klopte dus ook.. maar de indicator gaat ook af op het gemiddelde hcg opbouw...
Toen ik zwanger was van mijn dochter*, testte ik 2 dagen voor NOD (13 DPO) met die CB test en die gaf toen al 2-3 aan. Ik had toen met de KV2v5 ook al een enorme knaller. Kan zijn dat je kindje dan al snel is ingenesteld.
tis natuurlijk ook gewoon een indicatie maarja ik dacht wooww al 5 weken maar toen ging ik tellen d8 hmm dat kan niet haha
mijn test gaf 2-3 aan inprincipe klopte dit ik was 4w5d uiteindelijk bleek op de echo al een week verder te zijn 5w5d dus klopte de test uiteindelijk dus niet
Bij mij wel bij beide goede zwangerschappen. Bij mijn 1e zwangerschap gaf ie t niet goed aan tav mijn berekening (1-2 ipv 2-3). Ik had toen een bbz dus in principe gaf ie t toen ook goed aan omdat t hcg lager was dan bij een goede zwangerschap.