na een rare menstruatie met heel weinig bloedverlies, geen idee hoe mijn cyclus is en vanaf wanneer ik moet rekenen in mijn cyclus. Vandaag ovulatietesten binnen gekregen. Had ze normaal van de action, maar deze niet meer in huis liggen. Net een test gedaan en een super licht streepje terwijl ik het idee heb dat mijn eiaprong er aan zit te komen. Heb pijn in mijn rechterzijde, baarmoedermond staat wat open. Helaas niet eerder kunnen testen dan vandaag. Ga wel door testen en kijken wat ze doen,maar bij action zie ik ze altijd langzaam donkerder worden Dus als ik van deze test uit ga zit mijn eisprong er voorlopig niet aan te komen. Zou het ook kunnen dat al had ik gisteren getest deze positief geweest zou kunnen zijn en ze nu alweer negatief zijn. Anders houd mijn lichaam mij voor de gek. Zit nu 2 maanden na.mijn miskraam en had mijn eerste menstruatie na 4 weken en de tweede vage cyclus na 5 weken.
Sommige testen worden ook ineens donker. Als je denkt rond je ei te zitten zou ik 2x per dag testen en even zien wat het doet.